AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #1 Skrevet 24. april 2012 Jeg er da en mann på 21 år som aldri har hatt dame, hvorfor vet jeg egentlig ikke, men før jeg mistet jomfrudommen min som ny fylt 18 åring var jeg veldig dårlig med jenter, klesstilen var elendig, håret var ustelt og jævli, kroppen min var tynn og spinkel, stort sett hele dagen gikk til å sitte forran datamaskinen osv. Men det at jeg i det hele tatt kom i sengs med en relativt pen og attraktiv dame, til tross for at hun dumpet meg etter noen uker da jeg ville ha et forhold, noe hun ikke ville. Så ga det meg en liten selvtillitsboost og jeg begynte i tiden fremover å bry meg mer om utseende, jeg begynte å trene, fikse håret og slikt. De neste årene frem til idag har jeg egentlig bare hatt mange ONS i fylla, samt noen små datingforhold som aldri ble noe av i håp om å treffe noen jeg virkelig likte. Men det har alltid endt med at jeg enten fort finner ut at jeg ikke er intressert eller at hun mister interessen. Når sant skal sies så er det egentlig bare en jente med unntak av hun jeg mistet jomfrudommen med som jeg var intressert i et forhold med, jeg husker jeg var i himmelen i 2 uker helt til hun plutselig bare ville være venner... Dum og hodestups forelsket som jeg var godtok jeg dette, og vi ble "bestevenner" der hun småflørtet og teaset meg veldig gjennom hele vennskapet som varte et års tid. Men ser jo nå i ettertid at hun bare utnyttet meg for penger og fordi jeg var naiv og alltid stilte opp, jeg så liksom for meg at det kunne bli oss to en dag og vi hadde også sex etterhvert noen ganger i edru tilstand, men det betydde tydeligvis ingenting fra hennes side. Hun sørget også for å ødelegge mellom meg og de andre jentene jeg møtte. Er heldigvis kvitt denne jenta nå. Men nok av det, den egentlige problemstillingen min er hvorfor jeg aldri klarer å få meg dame. Jeg er en relativt liten fyr på rundt 175, men er veltrent og har en atletisk kropp, er dette noe jenter ser på som uattraktivt? Hvor viktig er egentlig utseende? Jeg har fått endel positive tilbakemeldinger på utseende mitt de siste årene, både direkte og som jeg har hørt ifra andre har sagt om meg. Men alt er jo relativt, jeg klarer liksom ikke rangere mitt eget utseende så jeg vet liksom ikke. Selv om jeg føler jeg har ganske god selvtillit så klarer jeg liksom ikke å bryte isen med de jentene jeg finner attraktive og interessante. Og om jeg i det hele tatt tar kontakt med de, klarer ikke jeg å ta noe insiativ til å gå noe lengre en vennskap med mindre de selv viser tydelig interesse. Men hvorfor tar ikke jentene insiativ videre selv? Pene jenter får jo veldig mye oppmerksomhet fra andre gutter hele tiden, kan dette være grunnen til at de liksom forventer at gutten er den som skal ta insiativ i starten? Eller er det bare jeg som sikter for høyt ? Jeg har en jente i kikkerten, men jeg klarer rett og slett ikke ta motet til meg å be henne ut. Det eneste jeg klarte var å invitere henne med på en filmkveld sammen med venner, noe hun ble med på, men jeg turte jo ikke å sette meg ved siden av henne engang, så ble liksom ikke bedre kjent med henne omtrent i det hele tatt. Er nesten helt tragisk når jeg tenker over det... Men jeg er bare så redd for å bli avvist, selv om jeg vet innerst inne at jeg egentlig ikke har noe å tape Og vær vennlig å ikke bedøm meg utifra denne tråden, selv om jeg sikkert kan virke noe utseendefiksert osv er jeg i virkeligheten en snill og grei fyr.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #2 Skrevet 24. april 2012 Foreslår at du "havner" på en fest der hun er, og drikker alkohol. Dette er en fin anledning til å lure henne til køys. Når dere har sex så tar du henne hardt og bestemt (du må for all del ikke behandle henne som porselen, slik andre nisser gjør). Damer etterlyser slike menn. 3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #3 Skrevet 24. april 2012 Foreslår at du "havner" på en fest der hun er, og drikker alkohol. Dette er en fin anledning til å lure henne til køys. Når dere har sex så tar du henne hardt og bestemt (du må for all del ikke behandle henne som porselen, slik andre nisser gjør). Damer etterlyser slike menn. PS Her er linken til oppskriften til suksess, ifølge kvinner: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=651012
Pene sko... Skrevet 24. april 2012 #4 Skrevet 24. april 2012 (endret) Utseende er viktigere enn folk liker å innrømme som oftest. Det må erkjennes. Dog er ikke slaget tapt før det er tapt. Du kan sjarmere på andre områder også. Hvorfor man ikke får kjæreste er vanskelig å svare konkret på. Årsaken kan være så mangt. Ofte er det fordi du går etter feil damer. Du må eksempelvis ikke la deg blende av en flott fasade. En kjæreste skal være langt mer enn en sex-maskin. Dere skal ha et fungerende samliv sammen. Dette samlivet skal gå like sikkert som en vellaget sveitsisk klokke. Den trenger vedlikehold en gang i blant, men ut over det går det så godt som knirkefritt. Ikke gå på feilen med å sette likhetstegn mellom kåthet og forelskelse. Vær litt frempå. Prøv i hvert fall. Det verste som kan skje er at du får et nei eller et hint om "nei, dette går ikke". Dessuten skal du huske at flørt er gøy og ufarlig. Ingen biter deg i hånden for dette. Den som intet våger, intet vinner. Avvist blir vi alle. Man har gode perioder der man får mye flott oppmerksomhet og det føles som damene omtrent står i kø for deg, og det kommer perioder der det er tørke. Uansett går dette i bølger. Etter en bølgedal følger bestandig en ny bølgetopp som du kan surfe på. Stå på. Vær stolt av deg selv og alt det du er. Be henne ut. Endret 27. april 2012 av Pene sko... 3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #5 Skrevet 24. april 2012 Skjønte ikke helt om det var ironi eller ei, men jeg er jo først og fremst ute etter et forhold. Første gang jeg møtte hun var forsåvidt på en fest hjemme hos henne(vi har noen felles venner). Og da sa hun at det var greit jeg sov over og vi havnet i samme seng, men ble ikke mer en litt kosing før vi ble avbrutt av noen andre som var der. Jeg ble litt i overkant full denne kvelden, og hendelsesforløpet er litt ukjent, men jeg kjenner meg selv såpass at jeg vet at jeg fort blir litt i overkant klengete og sier mye dumt hvis jeg drikker for mye og det gjør ikke saken bedre. Regnet egentlig med at hun skulle ta kontakt hvis hun var intressert, og når jeg tok kontakt var det ikke akkurat mye insiativ fra hennes side, men hun var ikke avvisende heller..
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #6 Skrevet 24. april 2012 Utseende er viktigere enn folk liker å innrømme som oftest. Det må erkjennes. Dog er ikke slaget tapt før det er tapt. Du kan sjarmere på andre områder også. Hvorfor man ikke får kjæreste er vanskelig å svare konkret på. Årsaken kan være så mangt. Ofte er det fordi du går etter feil damer. Du må eksempelvis ikke la deg blende av en flott fasade. En kjæreste skal være langt mer enn en sex-maskin. Dere skal ha et fungerende samliv sammen. Dette samlivet skal gå like sikkert som en vellaget sveitsisk klokke. Den trenger vedlikhold en gang i blant, men ut over det går det så godt som knirkefritt. Ikke gå på feilen med å sette likhetstegn mellom kåthet og forelskelse. Vær litt frempå. Prøv i hvert fall. Det verste som kan skje er at du får et nei eller et hint om "nei, dette går ikke". Dessuten skal du huske at flørt er gøy og ufarlig. Ingen biter deg i hånden for dette. Den som intet våger, intet vinner. Avvist blir vi alle. Man har gode perioder der man får mye flott oppmerksomhet og det føles som damene omtrent står i kø for deg, og det kommer perioder der det er tørke. Uansett går dette i bølger. Etter en bølgedal følger bestandig en ny bølgetopp som du kan surfe på. Stå på. Vær stolt av deg selv og alt det du er. Be henne ut. Ja det er egentlig det jeg også tenker, selv om mange sier at utseende betyr nesten ingenting. Altså måtte studere meg selv litt istad hehe og MIN mening om meg selv er at jeg ser sånn midt på treet ut, men ansiktet mitt er veldig usymetrisk som trekker ned. Det er ihvertfall det jeg selv synes, men når jeg har hørt andre har sagt at jeg er så kjekk og kan få hvem jeg vil osv, har jeg liksom tenkt at jeg kanskje egentlig ser litt bedre ut en det jeg selv synes. Uansett så skjønner jeg at kjemien også må stemme for at ting skal fungere, men det er jo mer en bare kåthet når det er snakk om sommerfugler i magen når man tenker på en person, og at man tenker på henne flere ganger daglig. Hvordan kan jeg flørte uskyldig da? Jeg skal innrømme at jeg er ekstremt dårlig på dette, men klarer fint å ha en normal samtale og kanskje få jenta til å le litt, men noe mer enn det er liksom utenfor min komfor sone. Ved alkoholinntak løsner ting litt, men også her er det ikke så mye flørting, er mer rett på sak, kanskje småprater litt med dama før jeg gir henne litt komplimenter og går for kysset. Men det er ganske kort prossess..
Gjest Janus Skrevet 25. april 2012 #7 Skrevet 25. april 2012 Jeg skummet raskt gjennom tråden din og jeg ser ikke at du har noen problemer å snakke om i utgangspunktet? Du er 21 år og har allerede seksuell erfaring og har vært sammen med attraktive jenter. Ta deg en prat med de som har passert 40 og fortsatt er jomfru, så kan vi begynne å snakke om problemer. Uten å gå i detaljer så er løsningen for din del å fortsette å snakke med og møte damer og gjøre ting som ligger utenfor komfortsonen din. Om du banker på nok dører, så vil en åpne seg til slutt. Kanskje plukker du også opp noen idèer fra tråden til "danbanan" like under her. Mye av det samme har blitt diskutert der. Good luck, player. 2
Eudyptula Skrevet 25. april 2012 #8 Skrevet 25. april 2012 Det er mange helt ålreite kvinner og menn i den alderen som ikke har hatt et seriøst forhold. Man har ikke truffet den rette, eller man har ikke turt å prøve seg. Mange jenter er også beskjedne... Du er helt sikkert en bra og attraktiv fyr, du må bare tørre å ta initiativ
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #9 Skrevet 25. april 2012 Ja jeg så faktisk tråden til danbanan etter jeg opprettet denne, og vi er skremmende like. Bare at han faktisk ber ut jenter på dates da, så han er litt flinkere enn meg. Problemet mitt er at jeg kanskje ser eller møte en jente jeg blir intressert i, da sliter jeg med å ta kontakt og eskalere sånn at hun eventuelt skal bli intressert. Det lengste jeg klarer å strekke meg er å innlede et vennskap og håpe på at hun viser en interesse, men dette ser ikke ut til å fungere så bra. Jeg har ikke vært sammen med noen attraktive jenter, men noen av jentene jeg har datet/hatt sex med er attraktive. På fylla er det litt annerledes, ihvertfall hvis det er snakk om fest og ikke byen, fordi da er det naturlig at man prater med hverandre, og jeg er ikke redd for å ta litt styringen/være midtpunktet slik at jeg kommer i god kontakt med alle som er der. Og det er jo ikke alle jenter som har like høye krav til de som de roter med som de de blir sammen med. For jeg rotet jo med hun jenta jeg liker nå, men man vet jo aldri når det er alkohol inblandet, kan hende hun angrer og var full selv, jeg var ihvertfall veldig full så la ikke merke til det.
Gjest .-L-. Skrevet 26. april 2012 #10 Skrevet 26. april 2012 (endret) Selv om jeg føler jeg har ganske god selvtillit så klarer jeg liksom ikke å bryte isen med de jentene jeg finner attraktive og interessante. Og om jeg i det hele tatt tar kontakt med de, klarer ikke jeg å ta noe insiativ til å gå noe lengre en vennskap med mindre de selv viser tydelig interesse. Det kommer med trening, du må bare gjøre det selv om det er skummelt Men hvorfor tar ikke jentene insiativ videre selv? Pene jenter får jo veldig mye oppmerksomhet fra andre gutter hele tiden, kan dette være grunnen til at de liksom forventer at gutten er den som skal ta insiativ i starten? Eller er det bare jeg som sikter for høyt ? Fordi det å ta intiativ er like skummelt for dem som det er for deg. Forskjellen er at de hele tiden blir tatt intiativ til, så de trenger i grunn ikke å ta intiativ for at noe skal skje. Det må derimot mange menn. Jeg har en jente i kikkerten, men jeg klarer rett og slett ikke ta motet til meg å be henne ut. Det eneste jeg klarte var å invitere henne med på en filmkveld sammen med venner, noe hun ble med på, men jeg turte jo ikke å sette meg ved siden av henne engang, så ble liksom ikke bedre kjent med henne omtrent i det hele tatt. Er nesten helt tragisk når jeg tenker over det... Men jeg er bare så redd for å bli avvist, selv om jeg vet innerst inne at jeg egentlig ikke har noe å tape Der har vi alle vært bro, jeg hadde akuratt samme opplevelse for noen år tilbake. Jeg sa til meg selv: Aldri igjen, og det har ikke skjedd igjen. Hvis du virkelig vil lære deg dette, så må du gå inn for det. Finnes ingen magisk pille eller råd som plutselig gjør at man blir attraktiv. Det krever mye tid og energi. Jeg brukte 3,5 år på å forstå dette med dating og damer. Sjekk ut DavidDeAngelo og Real social dynamics. http://www.0330.no/ Noen norske gutter som har bra peiling Og vær vennlig å ikke bedøm meg utifra denne tråden, selv om jeg sikkert kan virke noe utseendefiksert osv er jeg i virkeligheten en snill og grei fyr. Vi er et par menn på dette forumet som har gått igjennom denne prosessen, vi synes det er kjekt å snakke om det Endret 26. april 2012 av .-L-.
Gjest .-L-. Skrevet 26. april 2012 #11 Skrevet 26. april 2012 (endret) Jeg har ikke vært sammen med noen attraktive jenter, men noen av jentene jeg har datet/hatt sex med er attraktive. En av tingene jeg sliter med er at jeg begynner å like damen for fort. Dersom hun merker dette og hun ikke liker deg like mye er vi fucked. Det var derfor dama dumpet deg, du likte hun for godt og ville gjøre alt for henne, men hun likte ikke deg godt nok enda. Skal love deg det er en mann der ute som hun er like gal etter som du var etter henne hvor det er hun som løper etter han. Endret 26. april 2012 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #12 Skrevet 26. april 2012 Vi hadde holdt på 1-2 måneder da, med filmkvelder med kyssing, overnattinger, hytteturinger og hatt sex mange ganger. Hun snakket hele tiden om meg som en venn, men jeg synes handlingene hennes tilsa noe annet. Var hun som tok kontakt med meg etter litt roting i fylla og spurte om disse filmkveldene osv, jeg var egentlig ganske laidback. Det som skjedde var at vi var på hyttetur sammen, 2 jenter 2 gutter, jeg rotet med hun som vanlig første kvelden og vi sov sammen og hadde sex. Etterpå snakket jeg litt med henne om oss da, spurte om det var forhold hun var ute eller hva enn det var. Hun svarte at hun ikke var klar for noe forhold fordi det hadde blitt slutt med en kjæreste for 3 måneder siden. Og jeg sa det var helt greit, at vi bare kunne fortsette det vi hadde.. men hun ble helt kaldt etter dette og jeg merket at noe var galt, når vi kom hjem igjen fra hytteturen hørte jeg aldri noe mer. Dette er forøvrig 3 år siden så bryr meg ikke nå lenger, var første dama jeg hadde noe som helst forhold med, og jeg har lært endel siden den tid. Jeg skjønner at jeg må utenfor komfor sonene mine for å bli bedre, men det er det jeg egentlig sliter med, jeg har klart å forbedre meg ganske mye, for jeg var totalt elendig før og hadde ikke kysset en jente før jeg var 16-17 år. Men det går veldig sakte, og det å klare å ta insiativ til å flørte i edru tilstand er såpass langt utenfor minn komfor sone at jeg tror det fort blir ganske kleint.
danbanan Skrevet 26. april 2012 #13 Skrevet 26. april 2012 Ja jeg så faktisk tråden til danbanan etter jeg opprettet denne, og vi er skremmende like. Bare at han faktisk ber ut jenter på dates da, så han er litt flinkere enn meg. Problemet mitt er at jeg kanskje ser eller møte en jente jeg blir intressert i, da sliter jeg med å ta kontakt og eskalere sånn at hun eventuelt skal bli intressert. Det lengste jeg klarer å strekke meg er å innlede et vennskap og håpe på at hun viser en interesse, men dette ser ikke ut til å fungere så bra. Jeg har ikke vært sammen med noen attraktive jenter, men noen av jentene jeg har datet/hatt sex med er attraktive. På fylla er det litt annerledes, ihvertfall hvis det er snakk om fest og ikke byen, fordi da er det naturlig at man prater med hverandre, og jeg er ikke redd for å ta litt styringen/være midtpunktet slik at jeg kommer i god kontakt med alle som er der. Og det er jo ikke alle jenter som har like høye krav til de som de roter med som de de blir sammen med. For jeg rotet jo med hun jenta jeg liker nå, men man vet jo aldri når det er alkohol inblandet, kan hende hun angrer og var full selv, jeg var ihvertfall veldig full så la ikke merke til det. Tro meg, det er ikke noe bedre å få til mange dates hvis man ofest blir avvist og ikke engang rekker å bli kjent med jenta. Ikke akkurat noe selvtillitt boost det. Men du er ung og kan foreløpig slappe helt av. Når jeg var 21 år, så var jeg ukysset og jomfru
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #14 Skrevet 26. april 2012 Dont EEEVER friendzone a girl visst du vil noe annet. det er første feilen du gjør.. Selvtillit er SEXY!
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #15 Skrevet 26. april 2012 Dont EEEVER friendzone a girl visst du vil noe annet. det er første feilen du gjør.. Selvtillit er SEXY! Helvetes selvtillit. Hva med oss som ikke har noe? Vi stiller ikke sånne krav til dere. 3
Gjest .-L-. Skrevet 27. april 2012 #16 Skrevet 27. april 2012 (endret) Jeg skjønner at jeg må utenfor komfor sonene mine for å bli bedre, men det er det jeg egentlig sliter med, jeg har klart å forbedre meg ganske mye, for jeg var totalt elendig før og hadde ikke kysset en jente før jeg var 16-17 år. Men det går veldig sakte, og det å klare å ta insiativ til å flørte i edru tilstand er såpass langt utenfor minn komfor sone at jeg tror det fort blir ganske kleint. Mitt råd til deg. Begynn på en aktivitet hvor du møter damer hele tiden. Det er virkelig gull verdt. Du vil bli vant med å snakke med damer ettervært siden du hele tiden må forholde deg til dem , og du slipper på en måte å gå bort til ukjente damer. Det er et bra sted å begynne, eventuelt gå ut på byn der ingen bryr seg om hva som skjer. Jeg gjorde sist nevnte. Å komme over denne "frykten" du snakker om tar tid, men man kommer over den Endret 27. april 2012 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #17 Skrevet 27. april 2012 Slik jeg forstår det, er det ikke problem for deg få deg noe, men du ønsker forhold? Forhold er veldig seriøse greier, og det er vel fåtallet av de på din alder som er i forhold. De fleste jeg kjenner kom ikke i seriøse forhold før de var sånn 25-30 eller noe, og disse menneskene jeg kjenner er ganske seriøse og har ikke ONS. Men du er enda ung, og du må IKKE stresse med dette, for stresser du med dette går det iallfall ikke. Det må falle seg naturlig. Det beste du kan gjøre er å oppsøke jenter som er interessert i et forhold. For det virker som om du oppsøker jenter som ikke er interessert i forhold. Hun som du er interesset i nå, kanskje hun er et forholdsmenneske?
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #18 Skrevet 27. april 2012 Jeg skjønner at jeg må utenfor komfor sonene mine for å bli bedre, men det er det jeg egentlig sliter med, jeg har klart å forbedre meg ganske mye, for jeg var totalt elendig før og hadde ikke kysset en jente før jeg var 16-17 år. Men det går veldig sakte, og det å klare å ta insiativ til å flørte i edru tilstand er såpass langt utenfor minn komfor sone at jeg tror det fort blir ganske kleint. Nå er det kun et fåtall som har hatt kjæreste, kysset og hatt sex når de er 16-17 år. De aller, aller fleste opplever ikke dette før etter vgs. Du kan slappe heeelt av, for du er helt normal! Jeg kysset første gang da jeg var 18, jeg var på fest og litt full. Sex hadde jeg ikke før etter vgs. Jeg var 19 og det var en dårlig opplevelse. Etter dette hadde jeg ikke sex med noen før jeg ble 23, da møtte jeg kjæresten min, og det var en trygg og fin opplevelse. Og jeg fikk mitt første ekte kyss
Gjest Janus Skrevet 27. april 2012 #19 Skrevet 27. april 2012 Mitt råd til deg. Begynn på en aktivitet hvor du møter damer hele tiden. Det er virkelig gull verdt. Veldig godt råd. Har du noen konkrete forslag? Føler selv at jeg møter altfor lite damer i hverdagen og har lyst å gjøre noe med det. Typisk så har jeg alltid hatt hobbyer som er enten mannsdominerte eller mindre sosiale. Har et par ting jeg kunne tenke meg nå som jeg vurderer, men det er mannsdominerte ting desverre.
Pene sko... Skrevet 27. april 2012 #20 Skrevet 27. april 2012 (endret) Hva med riding? Her er det masse damer i hvert fall. Jussen har masse (brennheite) damer som befinner seg på Nova. Bare ta med deg en lovsamling og sett deg på kafeterian. Endret 27. april 2012 av Pene sko...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå