Gjest Jessheim Skrevet 25. januar 2004 #21 Skrevet 25. januar 2004 Glem det, de tilbød web-hotel de og
Crazee Skrevet 25. januar 2004 #22 Skrevet 25. januar 2004 Jeg har sett på uniweb sitt tilbud, og jeg kommer til å gå for php og mysql tror jeg kanskje. Har ikke helt bestemt det enda, jeg tror websiden skal ha funksjon som plakkis først og fremst, og ikke trenge noen interaktivitet og ikke kontakt med database. Da trenger jeg jo ikke noen av de. PHP er kjekt å ha. Greitt til mange ting, som t.d. email via forms, for å ta eitt av dei mest vanlege bruksområda. (Men masse meir, òg.) Hvis man ikke kjøper domene av webhotell - hvem kjøper man det av da? Det må jo være noen som administrerer dem. Noen som passer på at ikke samme sauen selges flere ganger. Det er mange det etter kvart: http://www.icann.org/registrars/accredited-list.html Av norske registrarar er det Active ISP (men dei får ikkje alltid like god kritikk når det gjeld hosting/webhotell.) Du får sjekke litt rundt på kva prisar dei tek, og sjekk gjerne ryktet deira òg. (Du finn sikkert masse på Google om dei ulike - positivt og negativt.)
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2004 #23 Skrevet 25. januar 2004 PHP er kjekt å ha. Greitt til mange ting, som t.d. email via forms, for å ta eitt av dei mest vanlege bruksområda. (Men masse meir, òg.) Det var godt bidrag, den skal jeg ta med! Ok, da blir det PHP ivertfall. Tusen takk for alle bidrag VesleBråka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå