AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #1 Skrevet 24. april 2012 Vet ikke om dette er rett sted, men prøver. Skal kjøpe leilighet, trolig blir det en Obos-leilighet. Men lurer litt på hvordan det er lurt å gå fram når man ikke har så mange års ansiennitet... Er det lurt å legge inn bud som er litt høyt, FØR meldefristen går ut, i håp om at de som evt ligger foran meg i ansiennitetskøen tenker at de vil trekke seg? Eller er det lurt å vente til meldefristen har gått ut, ansienniteten er avklart og alle vet hvilken plass de har i køen, og da se hva som kommer av bud? Tenker at i alt 2 så vil de som har lite ansiennitet kanskje kjøre på med høye bud for å få oss med lengre til å takke nei... Og i alt 1 så tenker jeg at hvis jeg legger inn et litt høyt bud med kort frist, så blir det kanskje akseptert, og dermed er jeg bare avhengig av at de foran meg trekker seg. Lurer litt, for i skrivende stund ligger jeg på 2 plass i køen på en leilighet, og meldefristen går ut i morgen. Tenker at hvis jeg legger inn bud, så klarer jeg å riste av meg de med lavere ansiennitet, før de rekker å tenke på hvor høyt de skal gå Tips??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå