AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #1 Skrevet 24. april 2012 Hei Jeg bruker ikke fundation til vanlig, men skulle gjerne fått gjevnet ut huden litt. Jeg leter derfor etter en dagkrem som har litt farge. Er det noen som kan anbefale en? Jeg vil helst ha en som er med gode ingredienser, for jeg er redd for at dersom jeg bruker en billig med dårlige ingredienser at det kommer til å gjøre de andre (gode) hudproduktene mine bortkasta. Den bør heller ikke være for oljete, for jeg har en tendens til å bli litt blank i panna. Håper noen kan svare
challenger Skrevet 25. april 2012 #2 Skrevet 25. april 2012 Denne fra Estee Lauder er kjempebra:) Jeg bruker denne istedet for foundation selv.
gohege Skrevet 25. april 2012 #3 Skrevet 25. april 2012 Denne fra Clean Start Dermalogica er kjempegod. I snart to år har jeg brukt denne, og anbefaler den til alle jeg kommer over. Den er drøy i bruk, og huden blir hverken skinnende eller sykelig matt! Jeg hugser at jeg ikke brukte den i en 3-ukersperiode, og resultatet ble at huden min ble veldig tørr og stram. Etter jeg begynte med den igjen, ble huden like fin og fuktet igjen som før jeg kuttet den ut. Har aldri brukt en bedre fuktighetskrem!
mari4ever Skrevet 26. april 2012 #4 Skrevet 26. april 2012 Jeg kan signere på Estee lauder Daywear plus. Alle kundene jeg anbefalte denne vil når jeg jobbet i parfymeri var fornøyd:) Den gir virkelig en nydelig glød som ser naturlig ut, og fargen blir brun, ikke oransje. Hvis du har kviser fra før av så anbefaler jeg å ikke bruke den for mye, siden den kan gi kviser hvis du lett får det. Estee lauder inneholder endel naturlig plante ekstrakter, men er alikevel ikke trygg å bruke for de som er acne prone.
Topplue Skrevet 26. april 2012 #5 Skrevet 26. april 2012 Anbefaler ikke Cosmica sin farget dagkrem. Den er oljete og gir et flekkete resultat med altfor mørk farge. Skikkelig bomkjøp...
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 26. april 2012 #6 Skrevet 26. april 2012 Lancome har en bra en, har en selv jeg aldri bruker! Tror den fra Lancome har vunnet diverse best i test, men er ikke sikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå