Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk Viasat for litt over en måned siden. Først sluttet den ene fjernkontrollen å være normal. Først forsvant funksjonen fra noen knotter, deretter flere. Tekst forsvant også fra programmene.

Så fikk jeg ny for et par uker siden. Nå virker ikke den lenger heller. Igjen er det ingen tekst. Det er knappene meny, bla frem og tilbake og litt som ikke funker. 0-9 funker.

Er det kontrollene eller boksen, tror du?

Very annoying.

Fjernkontrollene (eller boksen) har ikke blitt gjort noe som helst med fra de funker til de slutter å funke. Den har bare lagt der, så blitt plukket opp og da virker den ikke lenger.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Snakker vi om den dumme grå ganske lille kontrollen????

Skrevet

Nei, den er svart og ca 15 cm lang.

Skrevet

Gå på clas ohlson og kjøp deg en universal fjernkontroll til ca 100 lappen, de funker som bare det. Følger med bruksanvisning hvordan man stiller den inn til tv.

Skrevet

Så de virker på alt mulig? Får gjøre det da, iallfall irriterende nok med disse jeg har nå. Takk for svar.

AnonymBruker
Skrevet

Ville heller investert i en ordentlig fjernkontroll. Da kan man programmere kontrollen via pc, og har tilgang til en svær nettbasert database. De billigste kontrollene er begrenset av hva som er forhåndsprogrammert, finner du ikke ditt apparat på den, er du stuck!

Selv har jeg denne, men det er flere andre produsenter som lager slike. Bl.annet Philips.

AnonymBruker
Skrevet

Ville heller investert i en ordentlig fjernkontroll. Da kan man programmere kontrollen via pc, og har tilgang til en svær nettbasert database. De billigste kontrollene er begrenset av hva som er forhåndsprogrammert, finner du ikke ditt apparat på den, er du stuck!

Selv har jeg denne, men det er flere andre produsenter som lager slike. Bl.annet Philips.

De har faktisk en brukbar Logitech kontroll hos Clas Ohlson!

http://www.clasohlson.com/no/Logitech-Harmony-200-multifjernkontroll/Pr384799000

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...