terri Skrevet 24. april 2012 #1 Skrevet 24. april 2012 Noen som har tips til bra pc? Planen var å bruke ca 6-7000 kr. Bruker dataen i hovedsak til å surfe på nett, se på/lagre bilder og skrive. liker at dataen er litt slank, har grei batterilevetid, og ikke er så sinnsyk treig. mulig jeg stiller for høye krav til den prisen..
Vinduskarmen Skrevet 24. april 2012 #2 Skrevet 24. april 2012 http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/SANP530U3BA01/samsung-13-3-ultrabook-np530u3b-a01se den tassen her virker da veldig grei. Hvis det er snakk om mye bilder, ville jeg kjøpt en harddisk ved siden av. De trenger jo ikke koste all verden, og du kan ha backup på den samtidig :-) Også har vi jo denne reseren, kjæresten min har den og han elsker den. Jeg elsker den jeg også egentlig. Fantastisk maskin. http://www.hardware.no/artikler/asus-ul30a/74709 Fant ikke noe på elkjop osv, men fant nå hvertfall linken kjæresten sendte meg for en stund siden.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #3 Skrevet 24. april 2012 Noen som har tips til bra pc? Planen var å bruke ca 6-7000 kr. Bruker dataen i hovedsak til å surfe på nett, se på/lagre bilder og skrive. liker at dataen er litt slank, har grei batterilevetid, og ikke er så sinnsyk treig. mulig jeg stiller for høye krav til den prisen.. Her har du jo en lekkerbisken. Høyde: 1.6 cm. Vekt:1.12 kg (lettere enn Macbook Air). Batteriet varer i 8 timer. Liten harddisk, 128GB, siden det er en sånn SSD type. Til gjengjeld starter den raskt. Anbefaler ekstern harddisk som Vinduskarmen nevner. Billigst på Deal.no: 6204,- NB: Til tross for magnesiumchassie, byggekvaliteten kan selvsagt ikke sammenlignes med dyrere maskiner. Men skal du ha en rimelig maskin, som samtidig er tynn, må du ofre noe. NB2:Den fås i en versjon med Intel i5 prosessor, men da må du bla opp med 1500 ekstra. Da kommer du bedre ut med maskinen Vinduskarmen nevner (samme i5 prosessor, men lavere pris).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå