Gå til innhold

Gruvedrift i rommet!

Lutetium 71

Anbefalte innlegg

Så er det offisielt, en gruppe med ex-Nasa ingeniører, planetforskere, en astronaut, og ikke minst, en liten haug med milliardærer tar sikte på å starte opp gruvedrift av en asteriode!!

Har såvidt begynt å lese på artikkelen, men dette virker veldig spennende. Men tanke på folkene som står bak, er det en faktisk sjans for at dette ikke bare koker bort i snakk.

(Må vel ærlig innrømme at disse nyhetene er som en aldri så liten juleaften, for en astronerd som meg) :fnise:

Les selv, her.

(Yup, det er godeste Phil sin blogg, nok en gang) :)

Endret av Lutetium 71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har alltid visst at vi kom til å gjøre dette, helt siden jeg var guttunge. Det tok lovlig lang tid, men det drøyer jo litt med de flyvende bilene, også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

"Moon" (2009), anyone?

Den sugde. Dvs, det var en god FILM, men jeg syntes det var så trist med han hjernevaska, klonede arbeideren som jobbet og slet og døde på den jævla basen, gang på gang på gang. Helt alene, til strålinga tok livet av ham. Og hver gang trodde han at han bare skulle være der en stund, og så reise hjem til familien. Det var jo en viss trøst i at originalen faktisk hadde reist hjem, men han som ble henvist til å krepere om og om igjen, var akkurat like mye menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sugde. Dvs, det var en god FILM, men jeg syntes det var så trist med han hjernevaska, klonede arbeideren som jobbet og slet og døde på den jævla basen, gang på gang på gang. Helt alene, til strålinga tok livet av ham. Og hver gang trodde han at han bare skulle være der en stund, og så reise hjem til familien. Det var jo en viss trøst i at originalen faktisk hadde reist hjem, men han som ble henvist til å krepere om og om igjen, var akkurat like mye menneske.

Spoiler alert, hehe ;)

Jeg har sett filmen, men det er sikkert mange som ikke har hatt den gleden ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...