Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Steinar
Skrevet

Hei!

Har prøvd TeleVoIP og det funker helt greit. Det jeg lurer på er om noen kan anbefalle noen andre operatører som de har gode erfaringer med, og som kanskje er billigere enn TeleVoIP. Syns det er vanskelig å få en oversikt over leverandører på IP-telefoni, telepriser.no har f.eks ikke noe oversikt over IP-telefoni...

Takknemlig for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke IP-telefoni fryktelig dyrt for privatpersoner? Trodde dagens marked var mest for bedrifter.

Ellers kan du jo sjekke ut skype som er gratis software som brukes for å ringe opp folk over nett med.

Gjest Steinar
Skrevet

Nei, ikke dyrt. Jeg betaler ca 36 øre pr minutt for å ringe, og det er ikke noen faste avgifter, man betaler kun det man ringer. Skype har jeg også, men ulempen er jo der at man ikke kan ringe til en telefon. Men Skype er også supert ;)

Skrevet

Hva med www.telio.no da?:) 159kr mnd for en telefonlinje.

Gratis "tellerskritt"

Gjest Steinar
Skrevet

nei, har sjekket dem og. Men man kan faktisk ringe for 7 timer og 45 min har jeg regnet ut for 150 kr med det jeg har prøvd :). Og SÅ mye ringer ikke jeg i måneden :)

Skrevet

Vel. Tviler på at du finner noe billigere, for å si det slik. Vær heller fornøyd med prisen. NOE må de tjene på. :wink:

Gjest Steinar
Skrevet

Hehe..joda, er ikke misfornøyd med prisen. Men jeg velger selvfølgelig noen annet hvis det er billigere. Men TeleVoip har funka utrolig dårlig foreløpig uansett. Vet ikke om det kan skyldes mye markedsføring i det siste (stor pågang) eller produktet bare er dårlig. Ingen jeg har snakket med skjønte hva jeg sa :), så jeg måtte ta mobilden fatt igjen :roll:.

Men takk for hjelp, søte deilige jordbær :). Ikke meninga å være vanskelig ;)

• 1 måned senere...
Gjest Anonymous
Skrevet
nei, har sjekket dem og. Men man kan faktisk ringe for 7 timer og 45 min har jeg regnet ut for 150 kr med det jeg har prøvd :). Og SÅ mye ringer ikke jeg i måneden :)

But can people call YOU with your current system...? 8)

Skrevet

Selvfølgelig kan de det. Han har jo telefonnummer :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Gjest har nok rett, men jeg tenkte jeg kunne ringe billigere TIL fasttelefon i forhold til å ringe med mobil til fast. Om folk kan ringe til meg betyr ikke noe for meg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...