Tia83 Skrevet 24. april 2012 #1 Skrevet 24. april 2012 Skal klippe håret mitt heltkort (for første gang på maange år), og da er det viktig at det er en god frisør, som er flink til å se hvilken frisyre som passer meg. Noen som har tips til gode (eller dårlige) frisører i Oslo? Som ikker er alt for dyr:)
Gjest NozMonster Skrevet 25. april 2012 #3 Skrevet 25. april 2012 joooooooooh! hendrix hair i Hegdehaugsveien! - der er det flere flinke flinke flinke frisører! jeg vet at de tar denne utfordringen på strak arm, og består med glans ;=)
Tia83 Skrevet 26. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2012 Takk for anbefalinger! Har bestilt meg time ho Hendrix! Gleder meg til å se resultatet:)
Gjest NozMonster Skrevet 26. april 2012 #6 Skrevet 26. april 2012 å?? så bra da gleder jeg meg veldig til å høre resultatet! hvem skal du til?
Tia83 Skrevet 26. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 26. april 2012 å?? så bra da gleder jeg meg veldig til å høre resultatet! hvem skal du til? Kristine Nymoen Vært hos henne?
Gjest NozMonster Skrevet 26. april 2012 #8 Skrevet 26. april 2012 kult om du gidder å skrive her hvordan det ble da nope, jeg kjenner de fleste frisørene der, men kristine har jeg verken vært hos eller kjenner. men man får ikke jobbe for Hendrix om man ikke kan sakene sine
Tia83 Skrevet 16. mai 2012 Forfatter #9 Skrevet 16. mai 2012 kult om du gidder å skrive her hvordan det ble da nope, jeg kjenner de fleste frisørene der, men kristine har jeg verken vært hos eller kjenner. men man får ikke jobbe for Hendrix om man ikke kan sakene sine Glemte helt av å svare deg! Klipte meg for en uke siden og er kjempefornøyd! Tusen takk for godt tips, jeg skal definitivt tilbake til Hendrix:) 1
Gjest NozMonster Skrevet 16. mai 2012 #10 Skrevet 16. mai 2012 Glemte helt av å svare deg! Klipte meg for en uke siden og er kjempefornøyd! Tusen takk for godt tips, jeg skal definitivt tilbake til Hendrix:) weeeeeeeee I Knew it! takk for at du skrev denne meldingen da, jeg har vært veldig nyskjerrig faktisk nå ble jeg fryktlig nyskjerrig på hvordan frisyren din ser ut da...
Tia83 Skrevet 31. mai 2012 Forfatter #11 Skrevet 31. mai 2012 weeeeeeeee I Knew it! takk for at du skrev denne meldingen da, jeg har vært veldig nyskjerrig faktisk nå ble jeg fryktlig nyskjerrig på hvordan frisyren din ser ut da... Har ikke kamera, så får ikke tatt bilde. Men skal sørge for å få tatt bilde neste gang jeg drar til frisøren:)
Gjest NozMonster Skrevet 31. mai 2012 #12 Skrevet 31. mai 2012 ble du såpass fornøyd at det er til hendrix du skal tilbake til?
Tia83 Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #13 Skrevet 10. juni 2012 ble du såpass fornøyd at det er til hendrix du skal tilbake til? Det er planen ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå