AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #1 Skrevet 24. april 2012 Flyttet inn i en leilighet for ca et halvt år siden, og har merket en del husfluer i vinduskarmen på kjøkkenet mitt i de siste dagene. Hver gang jeg åpner vinduet på det rommet, så flyr det gjerne 3-4 husfluer ut, uten at jeg har sett noe til de før det. Regner med at det er flueegg i vinduskarmen. Hva kan jeg gjøre med disse? Hvordan får jeg det bort?
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #2 Skrevet 24. april 2012 Kanskje du bør vurdere å vaske vinduskarmen?
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #3 Skrevet 24. april 2012 Kanskje du bør vurdere å vaske vinduskarmen? ts her. Jeg har selvfølgelig vasket så mye jeg får til. Dette er inni vinduskarmen, der vinduet er når det er lukket.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #4 Skrevet 25. april 2012 Det er nok fluer som trakk inn i sprekker i fjor høst og ikke egg som er klekket. De ligger i dvale gjenom vinteren til det blir varmere i været. Kjøp Radar Fluespray og gi vinduskarmene en dusj.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå