Aelwyn Skrevet 24. januar 2004 #1 Skrevet 24. januar 2004 Hva slags underskjørt anbefaler dere? Ringer, eller tyll? :-? Er litt forvirra i denne budekjole og tilbehørs verdenen ja....
Skusla Skrevet 24. januar 2004 #2 Skrevet 24. januar 2004 Jeg har bestilt underskjørt med ringer. Nå har jeg bare prøvd med ringer også da, men jeg innbiller meg at skjørtet står bedre med ringer og at det er bedre å ha på enn tyll..
Gjest Tex Skrevet 24. januar 2004 #3 Skrevet 24. januar 2004 Jeg har prøvd begge deler, til min kjole ble det absolutt finest med ringer.
Tari Skrevet 24. januar 2004 #4 Skrevet 24. januar 2004 Jeg skal også ha med ringer...Og til den kjolen du har lagt ut i et innlegg over her bør du absolutt ha en ganske stort et med ringer...
Gjest Madden Skrevet 24. januar 2004 #5 Skrevet 24. januar 2004 Jeg hadde tyll...og var igrunnen litt misfornøyd! Tror ringer er mer "stabile" og du får en finere effekt! Lykke til!! :D
Gjest Tex Skrevet 25. januar 2004 #6 Skrevet 25. januar 2004 Men hvis man har skjørt med for store ringer kan det bli vrient å få plass ved bordet. Jeg hadde ikke regnet med at jeg skulle ta så stor plass :o Og underskjørtet mitt er ikke av de største....
Sessa Skrevet 26. januar 2004 #7 Skrevet 26. januar 2004 På min kjole er det inkludert et underskjørt med tyll på, men jeg skal i tillegg ha et lite skjørt med ringer under for å få frem livet mitt bedre :blunke:
-ida- Skrevet 26. januar 2004 #8 Skrevet 26. januar 2004 Jeg skal ha med tyll fordi jeg skal sy det selv og da blir det enklest sånn tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå