Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er døgnet deres? Når sover dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg jobbet natt kom jeg meg i seng ca 8.30 og sovnet stort sett med det samme, sov til kl 12 visst jeg hadde fri neste natt, skulle jeg på ny vakt sov jeg som regel til kl 15.

Skrevet

Hjemme ca 8, og skal jeg på ny natt prøve jeg å sove så nærme 8 timer som mulig.

Er jeg veldig trøtt så prøver jeg å sove litt ved 6 tida på kvelden før natta, i et par timer, spesielt hvis det er første natt jeg skal på.

Etter siste natt så prøver jeg å sove så lite som mulig, så jeg kommer meg i seng til "rett" tid på kvelden. Så mellom 2-4 timer.

Skrevet

Jobbet natt et års tid, og var student samtidig.

Jeg dro på skolen etter jobb og var der stort sett til 2-4 før jeg dro hjem og sov til 21-21.30 om jeg skulle på jobb igjen natten etter. Om jeg ikke skulle på jobb prøvde jeg å være våken hele dagen og heller legge med litt tidligere på kvelden.

Om det var helg satt jeg gjerne våken til 10-12 på formiddagen og sov til utpå ettermiddagen engang.

Skrevet

Har jobbet på natta i 5 år faktisk.

Jeg er hjemme ca 07:30, og da legger jeg meg med en gang og sover til 14/15 en gang om jeg skal på ny nattevakt dagen etterpå. Om jeg ikke skal det så sover jeg til 12 ca for da får jeg sove igjen på kvelden når jeg legger meg..

Skrevet

de kveldene jeg går natt så er jeg hjemme ca 8, holder meg våken frem til 11-12 og sover deretter frem til ca 20 på kvelden før nytt skift klokka 22.

sosialt liv har vi ikke hørt om...

Skrevet

Jeg kommer meg i seng i 8 tiden. His det er siste natten i turnusen prøver jeg å komme meg opp i 11 tiden. Skal jeg ha flere netter, sover jeg så lenge som mulig. Stort sett våkner jeg i 12 - halv 1 tiden. Egentlig i minste laget med søvn. Men prøver å legge meg litt før jeg går på jobb igjen.

AnonymBruker
Skrevet

La meg etter nattevakten kl. 08.30. Sov som regel til 16.00-16.30 dersom jeg skulle på ny nattevakt. Hadde jeg fri, sov jeg kun et par timer for å kunne klare å sove på natten.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobbet fra 17-5 i et års tid. La meg da ca. kl. 6, sov til 14-14.30, spiste og gjorde meg klar til å dra på jobb igjen kl. 16.30.

Skulle jeg ikke på jobb kvelden etter ble jeg i senga mesteparten av dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...