AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #1 Skrevet 24. april 2012 Ja, jeg vet, dette er et litt håpløst spørsmål, men akkurat nå er jeg helt håpløs.. uff Jeg er betatt av en superkjekk fyr. Jeg antar det er en viss interesse fra hans side, fordi han har over lengre tid gått inn for å bli kjent med meg, snakket mye med meg over facebook og virket oppriktig interessert i meg og min hverdag, og behandlet meg veldig pent når vi har møttes (ikke på date). Han er også fysisk tiltrukket av meg, vi har hatt sex tre ganger nå, og han er interessert i at vi skal fortsette med dette. Han presser meg ikke på dette, og er alltid en gentleman både før og etterpå. Han tar kontakt utenom helgene og uten at det er sexrelatert også, og er alltid kjekk og hyggelig. Problemet: han sier han ikke er interessert i et forhold. Jeg vet er ikke nødvendigvis på utkikk etter et forhold nå jeg heller, men jeg ser for meg at jeg kommer til å bli forelsket i denne prinsen etter hvert. JA, jeg burde holde meg unna, men jeg greier det ikke!! Sukk… Så spørsmålet mitt er: Hvordan kan jeg få han til å bli mer betatt av meg? Hvordan få han til å lengte etter akkurat meg (istedenfor bare noen..) når jeg ikke er der? Hvordan få han til å ville ha mer? Hva skal jeg gjøre og hvordan skal jeg oppføre meg? Har noen av dere fått følelser i et typisk ”friends with benefits” forhold? Hva var årsakene til det? Igjen, jeg vet dette er håpløst og teit, men jeg trenger noen tips og triks!! Det for så være om de er skitne Hilsen frøken håpløs
Steinar40 Skrevet 24. april 2012 #2 Skrevet 24. april 2012 Det finnes ingen gode tips og triks. Du oppnår bare å brenne deg selv. Så enkelt er det. Spørsmålet er bare om du skal være dum eller smart. Uansett blir det du som må betale for det etterpå.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #3 Skrevet 24. april 2012 Det finnes ingen gode tips og triks. Du oppnår bare å brenne deg selv. Så enkelt er det. Spørsmålet er bare om du skal være dum eller smart. Uansett blir det du som må betale for det etterpå. Du har helt rett Steinar! Ingen tvil om det. Men, jeg vil ta sjangsen og være dum. Livet mitt er alt for dødt, og har vært det en stund. Jeg er villig til å leve litt, selv om jeg kommer til å brenne meg selv. Jeg ville ikke prøvd om jeg ikke trodde jeg hadde en bitteliten sjangse. Så, hvordan kan jeg få denne fyren til å bli mer betatt av meg? Ingen tips? Hva gjør dere for å sjarmere mannfolk? Det må være noen tanker, vel? Jeg antar det er noen her som har jobbet for det de vil ha?
Steinar40 Skrevet 25. april 2012 #4 Skrevet 25. april 2012 Du har helt rett Steinar! Ingen tvil om det. Men, jeg vil ta sjangsen og være dum. Livet mitt er alt for dødt, og har vært det en stund. Jeg er villig til å leve litt, selv om jeg kommer til å brenne meg selv. Dette er ikke måten å "leve" litt. Finne deg en bra fyr som virkelig vil ha deg i stedet. 1
Lizbeth Skrevet 25. april 2012 #5 Skrevet 25. april 2012 Jeg ville heller ha fokusert på meg selv, om jeg var deg Gjør det du liker å gjøre så ofte som mulig, slapp av og nyt deg selv og ditt eget selskap Du kan ikke presse ham til noe, eller lure ham til noe annet enn det han selv vil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå