sebra Skrevet 24. april 2012 #1 Skrevet 24. april 2012 Er det noen som har noen klær derfra? Hvordan er de i størrelsene? Store små?
challenger Skrevet 24. april 2012 #2 Skrevet 24. april 2012 Har noen singleter fra piesces, vil si de er helt normale i størrelsen. De har vel like str. som Vero Moda.
Vinduskarmen Skrevet 24. april 2012 #3 Skrevet 24. april 2012 Jeg har en god del bukser derfra (helt til de sluttet å produsere modellen jeg foretrakk) også et par topper. Gjorde et skikkelig bomkjøp derfra sist jeg var der, kjøpte en topp i strl. L og regnet med at den fint skulle passe med tanke på at den var så løs og ledig. En av de som er løse på selve "kroppen" og strammere på armene. Problemet med denne var at det var umulig å få denne over armene. Selv en venninne som bruker S fikk den ikke over armene. Vil nok anbefale å prøve tøyet før du kjøper det, selv prøver jeg svært sjeldent - men etter det bomkjøpet kommer jeg nok til å ville prøve alt fra Pieces fremover. De har fryktelig mye fint!
sebra Skrevet 24. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 24. april 2012 Ja da tror jeg jeg står over nettshopping av pieces
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå