Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har oppdaga en feil i en CV til en jobb jeg har søkt på. Det er min egen CV altså, men i stedet for å skrive år 2006 et sted har jeg visst skrevet 2004. Ekstra dumt er det når jeg vanligvis er en ganske nøyaktig person, og de søker etter en nøyaktig person til denne jobben. Hva bør jeg gjøre? Jobben årstaller gjelder for er ikke relevant i forhold til jobben jeg skal på intervju på. Skal jeg si i fra om det, eller skal jeg tilfeldigvis "glemme" å ta med attesten fra denne jobben?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har oppdaga en feil i en CV til en jobb jeg har søkt på. Det er min egen CV altså, men i stedet for å skrive år 2006 et sted har jeg visst skrevet 2004. Ekstra dumt er det når jeg vanligvis er en ganske nøyaktig person, og de søker etter en nøyaktig person til denne jobben. Hva bør jeg gjøre? Jobben årstaller gjelder for er ikke relevant i forhold til jobben jeg skal på intervju på. Skal jeg si i fra om det, eller skal jeg tilfeldigvis "glemme" å ta med attesten fra denne jobben?

Ring å si det, argumenter med at du ikke følte det var riktig fordi det er en feil der og at det ble oversett pga. relevansen til jobben. Sånt skjer :) Du har hvertfall oppdaget det og er ærlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...