AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #1 Skrevet 24. april 2012 Dette synes jeg er bra: - Jeg kan reise på dagen, uten å høre med noen om det er greit. - I travle perioder slipper jeg å prioritere kjæreste, og klarer å fokusere 100% på det jeg trenger å få gjort. - Jeg føler meg uavhengig og selvstendig. Noen som har noen fler? 2
Gjest Corto Maltese Skrevet 24. april 2012 #2 Skrevet 24. april 2012 Alt det er ingenting negativt med å være singel 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #3 Skrevet 24. april 2012 - Bruke fritiden sin til hva man vil. - Bruke pengene sine på hva man vil. - Ha sex med hvem man vil, når man vil. - Spise det man vil, når man vil. 2
MaiTai Skrevet 24. april 2012 #4 Skrevet 24. april 2012 Må være friheten. Kan gjøre hva man vil uten å tenke på andre enn seg selv Trenger ikke være shavet både her og der til enhver tid 2
Knirke Skrevet 25. april 2012 #6 Skrevet 25. april 2012 Man slipper all den evinnelige tacoen og sofasittingen :gjeiper: 7
Lizbeth Skrevet 25. april 2012 #7 Skrevet 25. april 2012 Ingen som gir meg leggetider, ingen som gir meg innetider, ingen som bestemmer hva og når jeg skal spise, ingen som kjefter på meg, ingen som forventer noe av meg, ingen som blir skuffet over meg, jeg slipper å krangle med noen, jeg kan ha rosa blomster på bordet, jeg kan ta en orker-ikke-å-ta-husarbeid-dag uten at noen bryr seg, jeg kan kjøpe tre par like sko med forskjellige farger uten at noen blir sinte på meg.. Altså, jeg stortrives! :D 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #8 Skrevet 25. april 2012 Kan følge min egen rytme uten å vente på at noen skal legge seg eller stå opp, får mer ro til å lese, meditere, trene, får mer reiselyst og kan planlegge uten å involvere en som ikke liker å reise, slipper å irritere meg over tomme colaflasker og brukte qtips, bare jeg som har ansvar for husarbeid og at det er dopapir her... kjenner mer på mine egne lyster og behov, og føler meg mer sexy enn med en samboer som etter hvert ikke brydde seg (glodde i en skjerm, eller rett-på-sak-sex). Kan spise akkurat den maten jeg vil - mindre kjøtt og sunnere. Og mer godteri Jeg trives kjempegodt som singel! Drømmer nok samtidig om å treffe en jeg kan ha det fint sammen med, men klarer meg bra alene og blir mer energisk og glad for hver dag som går 2
Bollocks Skrevet 25. april 2012 #9 Skrevet 25. april 2012 Det aller, aller beste med å være singel er å kunne klemme MIDT på tannkrem- og kaviartuben UTEN å få kjeft. ... ja, jeg er en av de som begår denne grusomme handlingen. Ellers trenger jeg ikke å bry meg så mye om jeg har gått opp eller ned ett par kilo, for det er jo ingen andre enn meg selv som får se hva som skjuler seg under klærne. Jeg slipper også å dele pizza.
Gjest NozMonster Skrevet 25. april 2012 #10 Skrevet 25. april 2012 (endret) Alt det er ingenting negativt med å være singel ...bare at det er veldig mye dyrer for.eks å bo som singel. fordeler ved singellivet: ingen å måtte ta hensyn til ingen som stjeler dyna mi i løpet av natten, pluss at jeg kan boltre meg løs i den gigantiske senga mi' slippe å sørge for at leggene og diverse alltid er nybarbert Endret 25. april 2012 av NozMonster
B83 Skrevet 26. april 2012 #11 Skrevet 26. april 2012 Du slipper å bli dyttet ut av sengen midt på natten av en kjæreste som breier seg, du slipper å bli holdt våken om nettene av snorkingen hans, du slipper å høre maset om alt du burde forandre ved deg selv, du slipper å ha dårlig samvittighet når du gjør noe du vil, og du slipper å ha en person hengende over deg på kjøkkenet som forteller deg om alt du kan gjøre annerledes/bedre under matlagingen! Ja, jeg synes det er herlig å være singel om dagen! 1
Gjest _Blomsten_ Skrevet 26. april 2012 #12 Skrevet 26. april 2012 Ingen som gir meg leggetider, ingen som gir meg innetider, ingen som bestemmer hva og når jeg skal spise, ingen som kjefter på meg, ingen som forventer noe av meg, ingen som blir skuffet over meg, jeg slipper å krangle med noen, jeg kan ha rosa blomster på bordet, jeg kan ta en orker-ikke-å-ta-husarbeid-dag uten at noen bryr seg, jeg kan kjøpe tre par like sko med forskjellige farger uten at noen blir sinte på meg.. Altså, jeg stortrives! :D Tråden handler om fordeler med å være singel, ikke fordeler med å flytte hjemmefra. 7
BaltA Skrevet 26. april 2012 #13 Skrevet 26. april 2012 (endret) Tråden handler om fordeler med å være singel, ikke fordeler med å flytte hjemmefra. Hahaha blomsten!!!! Jeg måtte le litt her. Flørte med hvem jeg vil... Snakke med hvem jeg vil.. Ikke sende 10000000 meldinger... Ikke være redd for å dra på en fest, uten å si ifra til noen... Kunne være med vennene sine så mye man vil... IKKE høre på klaging, bitching etc.. Kun bære på sine egne problemer... Ikke trenge å fikse andre sine problemer... Slipper å tenke " hvis jeg gjør x: kommer det til å pisse y av??" ... Selv om jeg savner visse ting: så klarer jeg meg uten:p men jeg gleder meg til å få alt det tilbake, uansett om det er deilig uten Endret 26. april 2012 av BaltA
Gjest Raindrops Skrevet 26. april 2012 #14 Skrevet 26. april 2012 Jeg får være i fred når jeg trenger det. Kjærester synes visst ikke det er så kult at jeg i de antisosiale periodene mine bare ringer når jeg er kåt. 1
Gjest _Blomsten_ Skrevet 26. april 2012 #15 Skrevet 26. april 2012 (endret) Fordeler: - slipper å tenke på barbering - slipper å høre på snorking - slipper å bli skuffet fordi han er uengasjert eller ikke gidder å bli med å møte mine venner, familie osv - slipper surmuling når han vil ha sex og jeg ikke - slipper at han blir sur når jeg vekker han for at han etterpå kjefter fordi han ikke ble vekket Dette er vonde minner av diverse ekser, men satser på at min neste ikke har så mange negative sider Endret 26. april 2012 av _Blomsten_
strawberry Skrevet 26. april 2012 #16 Skrevet 26. april 2012 - slipper å tenke for mye på fremtiden (kan flytte dit man vil, reise dit man vil, fordi det er "ingen andre" å ta hensyn til) - man får tid til seg selv, for å dyrke sine egne interesser - man har mer tid til venner - man slipper kranglene
Gjest Nuppdupp Skrevet 26. april 2012 #17 Skrevet 26. april 2012 Du slipper å bli dyttet ut av sengen midt på natten av en kjæreste som breier seg, du slipper å bli holdt våken om nettene av snorkingen hans, du slipper å høre maset om alt du burde forandre ved deg selv, du slipper å ha dårlig samvittighet når du gjør noe du vil, og du slipper å ha en person hengende over deg på kjøkkenet som forteller deg om alt du kan gjøre annerledes/bedre under matlagingen! Ja, jeg synes det er herlig å være singel om dagen! den fordelen kan man bare glemme om man får seg dyr man kan til og med ende opp med å bli offer for kloremaskinen hehe 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #18 Skrevet 9. mai 2012 jeg kan kysse en fremmed, helt uten at det gjør noe. 1
Sommee Skrevet 10. mai 2012 #19 Skrevet 10. mai 2012 Man slipper all den evinnelige tacoen og sofasittingen :gjeiper: Hehhehhhe
Snøvott Skrevet 10. mai 2012 #20 Skrevet 10. mai 2012 - slipper å tenke på barbering Kroppshår blir ikke bedre om det så bare er jeg som ser det, så for meg er hårfjerning et must året rundt, singel eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå