Susa Skrevet 24. april 2012 #1 Skrevet 24. april 2012 Her i norge koster jo en Emmaljunga Duo edge ca 8300 kr, men noen som vet hva prisene blir i utlandet? Leser at mange planlegger å kjøpe i Sverige..
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #2 Skrevet 24. april 2012 Det er ganske like priser på Emmaljunga i Sverige og Norge. Men du kan jo trekke fra kursforskjellen:) Var i Strømmstad sist uke og kikket på city crossen og den kosta 7500 sek...
Andrea89 Skrevet 24. april 2012 #3 Skrevet 24. april 2012 Det er ganske like priser på Emmaljunga i Sverige og Norge. Men du kan jo trekke fra kursforskjellen:) Var i Strømmstad sist uke og kikket på city crossen og den kosta 7500 sek... Jeg betalte just 9800 for city cross i Norge, inkl fotpose til sportsdelen og stelleveske. Uten stelleveske og fotpose var prisen 8500, så det er ikke store forskjellen.
SmallTalk Skrevet 24. april 2012 #4 Skrevet 24. april 2012 Etter det jeg har skjønt på folk på jobben så får man en Emmaljunga til rundt 7000 NOK inklusive stelleveske i Sverige. Dersom man bor nærme grensa eller uansett skal til Sverige en tur, så kan det vært verdt å sjekke prisene på vogner i Sverige kontra Norge. Det kan være mye å spare.
Jesse Skrevet 24. april 2012 #5 Skrevet 24. april 2012 Vi kjøpte Emmaljunga Edge i Sverige, og sparte ca 1500. Da fikk vi også med stelleveske, stormtrekk til sportsdelen og regntrekk, og det tror jeg ikke man får med her i Norge. (Men skal ikke si det helt sikkert altså, det er mulig man får det med her også )
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #6 Skrevet 24. april 2012 Emmaljunga vogn får du pent brukt til kroner 2000 og oppover på finn.no
Sol79 Skrevet 25. april 2012 #7 Skrevet 25. april 2012 Du sparer ca 2000 kr på å kjøpe i Sverige om du kjøper langs grensen, f.eks. kattisbabyshop.se som ligger i Stromstad. Kjøper du lenger inn i Sverige, så er det ikke noe å spare. Selve vogna er billigere + at du får med stelleveske, regntrekk til bagen og fottrekk til sportsvigna i prisen. Det må du kjøpe utenom i Norge.
Almond Skrevet 25. april 2012 #8 Skrevet 25. april 2012 Jeg har nettopp bestilt City Cross med citybag,fottrekk,stelleveske og regntrekk. Prisen er 7900SEK som da blir 6.964NOK. I norge hadde denne pakken kommet på over 9000 så er som Sol79 sier- du sparer 2000 i Sverige (kattisbabyshop. For oss lønner dette seg absolutt da vi er i sverige og handler støtt og stadig og bor kun 50 min unna
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #9 Skrevet 25. april 2012 Stemmer det at garantien på vogna gjelder kun i den butikken vogna blir kjøpt??
Meg88 Skrevet 25. april 2012 #10 Skrevet 25. april 2012 Jeg kjøpte ny i Norge. tror det endte på over 8000 hvertfall men nå kom jeg til å tenke på en ting... fottrekk fikk vi ikke med? Skulle det følge med eller må man kjøpe utenom? Sikkert dumt spørsmål... men har man bruk for det? Når?
Sol79 Skrevet 25. april 2012 #11 Skrevet 25. april 2012 Jeg kjøpte ny i Norge. tror det endte på over 8000 hvertfall men nå kom jeg til å tenke på en ting... fottrekk fikk vi ikke med? Skulle det følge med eller må man kjøpe utenom? Sikkert dumt spørsmål... men har man bruk for det? Når? Det er ekstrautstyr som må kjøpes utenom vogna. I Norge er det vel bare myggnettingen som følger med. Fottrekket er til sportsvogna.
Susa Skrevet 25. april 2012 Forfatter #12 Skrevet 25. april 2012 På babysam.dk(og butikk i fredrikshavn)ser det ut til at duo edge koster 6500 dk, men vet jo ikke om stellepose og sånn følger med der...hmm..får sende svigermor dit en dag...
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #13 Skrevet 26. april 2012 Ingen som vet det med garantien? Litt dumt å handle i Sverige om det er kun der garantien gjelder...
Sol79 Skrevet 26. april 2012 #14 Skrevet 26. april 2012 Man sparer vel ikke noe på å handle i Sverige om man ikke bor nærme grensa, og bor man nærme grensa så spiller det jo ingen rolle om garantien gjelder kun i Sverige. Send en mail eller ring til butikken. Jeg fikk utrolig god service per mail fra kattisbabyshop.se Det er også veldig greit å ha tilbudet skriftlig, og ikke via en tredjeperson.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #15 Skrevet 26. april 2012 Man sparer vel ikke noe på å handle i Sverige om man ikke bor nærme grensa, og bor man nærme grensa så spiller det jo ingen rolle om garantien gjelder kun i Sverige. Feks for meg vil det være mer lønnsomt til tross for kjørelengde, å hente den i Sverige, men ved garanti vil det bli "hakket for langt"... Så jo, det har litt å si om garantien gjelder kun i den butikken den blir kjøpt i.
Illicitus Skrevet 26. april 2012 #16 Skrevet 26. april 2012 Garantien gjelder kun i butikken den er kjøpt ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå