Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger en ny foundation, men orker ikke bruke dyre dommer på en nå, siden det nærmer seg sommer, og jeg mest sannsynlig trenger en mørkere om en måned.

Så noen som vet om en fin foundation til under 200 lappen? Helst en fra Cubus. Tenkte litt på Fit Me fra Maybeline. Noen erfaringer? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Jeg liker Maybelline Dream satin liquid veldig godt.

Lett å påføre og den smelter liksom inn i huden. Ansiktet blir ikke skinnende eller plastikk aktig.

Koster 150ish kr. =)

Gjest Armule
Skrevet (endret)

Tikei.se selger veldig god og billig mineralfoundation, og sender til Norge :)

edit: koster 130 for en stor boks (9 gram, men høres mindre ut enn det faktisk her)

Endret av Cervix
Skrevet

Det spørs jo helt hva du er på jakt etter :) Er huden oljete ville jeg gått for L'Oreal Matte Morphose (mousse-aktig og kjøpt på Vita), er huden mer på den tørre siden ville jeg gått for Maybelline Dream Creamy (krem foundation kjøpt på Lindex). Har en hel haug av andre også, men synes faktisk disse to er de beste jeg stadig kommer tilbake til - hvis de påføres med en damp svamp vel og merke..

Skrevet

Er glad i denne og er på andre flaska nå.

http://nelly.com/no/skj%C3%B8nnhet-kvinne/skj%C3%B8nnhet/makeup/lor%C3%A9al-paris-2219/lumi-magique-foundation-208759-2906/

Medium dekkende. Får ikke til å legge med pensel så legger med svamp. Dekker nok mer med pensel.. Den sitter ikke på i timevis men det hjelper med primer. Den gir en nydelig glød. Fargeutvalget er litt dårlig men til den prisen går det jo ann å kjøpe 2 og blande.

Er ikke glad i mattende foundation selv om jeg har fet hud, liker heller å skinne litt enn at det ser kakete ut som det alltid gjør med mattende foundation.

AnonymBruker
Skrevet

maybellines fit me likte jeg godt! 3 for 2 på cubus. var det forrige uke i hvertfall, vet ikke om det er det denne uka også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...