Gå til innhold

Bruke data i jobb,orker du bruke den mye hjemme,og motsatt?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Diskuterte med ei venninne rundt dette. Hun bruker data mye i jobben sin og syns dermed det var godt å styre unna hjemme, hvis det ikke var noe spesielt hun MÅTTE ordne. Ja hun mente tom at hun styrte unna alt som heter data i fritiden om hun kunne det. Flere som har det slik?

Jeg bruker selv ikke data noe særlig i min jobb,men derimot mye på fritiden. Kanskje det er derfor jeg ofte benytter data mye på ettermiddag og i fritiden ellers. Hvordan er det med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker mye data på jobben OG hjemme, men til helt forskjellige ting, så det går greit. :D

Skrevet
Bruker mye data på jobben OG hjemme' date=' men til helt forskjellige ting, så det går greit. :D[/quote']

Jeg også.

På jobben går det mye på registrering og sånt, mens hjemme bruker jeg data til mer kreative ting og surfing.

Skrevet

Samme her! Sitter foran PC'n hele dagen på jobb, men det blir noe helt annet når jeg kommer hjem og kan slappe av med en kopp te mens jeg surfer rundt på KG :wink:

Gjest Zalomine
Skrevet

Både og, jatakk.

Jeg bruker pc på jobb, til jobbting, ikke spennende greier.

Jeg bruker pc hjemme, helt annerledes. Unngår ikke pc på fritiden fordi jeg bruker den på jobb nei. På jobb får jeg jo ikke gjøre alle de morsomme tingene en pc kan brukes til...

Fordi jeg bruker klær på jobb er jeg ikke naken hjemme, heller....

Skrevet

Tror ikke det stemmer så godt, samboeren min er IT-konsulent og bruker naturlig nok hele arbeidsdagen sin foran en PC, men han bruker den sannelig flittig på fritiden også. Tror det har mer med interesse å gjøre enn akkurat antall timer foran skjermen. De som ikke er videre interessert i PC vil neppe bruke den særlig på fritiden, uansett hvor mye eller lite de har brukt den på jobben, og omvendt.

Skrevet

Jeg bruker pc'en mye både på jobb & hjemme.

På jobb er det naturligvis mest jobbrelatert + surfing i stille stunder.

Skrevet

Bruker mye pc både hjemme og på jobb. Bruker den til jobbrelatert på jobb, surfer mest hjemme.

Skrevet

Kan sitte på et helt døgn om jeg føler for det. Er så mye spennende på nett :blunke:

Skrevet

Bruker pc mye både hjemme og på jobb. Er It konsulent :-)

Skrevet

Både hjemme og på jobb, som regel til forskjellige ting. Er systemutvikler, så det hender jeg programmerer eller lager webting hjemme. Men det går mest på surfing og spilling. :)

Catzy

Skrevet

Både mannen og jeg jobber hele dagen foran PCen med kreative ting. Når vi kommer hjem blir det også til at vi sitter en del ved hver vår PC. Både for å jobbe litt og for å "leke" litt. Er vel det som er begges stores interesse, så da har vi som regel ikke noe behov for å styre unna når vi kommer hjem. Men vi sitter ikke bare foran pcen altså..! :)

Gjest Nicoline
Skrevet

Jeg bruker PC stort sett hele dagen på jobb - hjemme bruker jeg den svært lite. Har en PC som deles på 4 personer - allikevel står den mye ubrukt. Har en hund som heldigvis får meg ut av huset på ettermiddager, kvelder og helger... ellers er det alltid noe husarbeid som skal gjøres...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...