AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #1 Skrevet 24. april 2012 Er det greit å bare slenge inn en melding til en dame og ta det derfra? Man bør kanskje ha en unnskyldning for å gjøre det, slik at det ikke virker desperat?
sophiaM Skrevet 24. april 2012 #2 Skrevet 24. april 2012 Syns det egentlig bare er kleint hvis en person bare slenger inn en melding uten at jeg kjenner han spesielt på forhånd. Selvfølgelig kan det være koselig hvis du skriver hyggelig, men om jeg ikke kjenner deg nok fra før av vil jeg antakelig tro du er en smule desperat. 2
Gjest Vazquez Skrevet 24. april 2012 #3 Skrevet 24. april 2012 (endret) Ikke la det gå for lang tid før dere tar det neste skrittet og møtes utenfor den virtuelle verden. Det verst tenkelige scenarioet er om du og hun det gjelder har snakket om alt det er å snakke om før dere møtes. Ikke fortell alt med en gang, vær litt mystisk og la jenta bli interessert i deg. Og for all del; ikke virk desperat. Endret 24. april 2012 av Vazquez
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #4 Skrevet 24. april 2012 Prøvde en gang å vise interesse ved å sende en melding til en jente på facebook. Ble ignorert og hver gang jeg møter henne så merker jeg at det er litt ubehagelig for henne. Synes det er litt morsomt egentlig. :D
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #5 Skrevet 24. april 2012 Syns det egentlig bare er kleint hvis en person bare slenger inn en melding uten at jeg kjenner han spesielt på forhånd. Selvfølgelig kan det være koselig hvis du skriver hyggelig, men om jeg ikke kjenner deg nok fra før av vil jeg antakelig tro du er en smule desperat. Hvis han er kjekk, da?
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #6 Skrevet 24. april 2012 Hvorfor er det egentlig mer desperat enn å bare ta kontakt på gata?
Lizbeth Skrevet 25. april 2012 #8 Skrevet 25. april 2012 Jeg har flere ganger fått meldinger som "Hei, du var utrolig pen! Hva skjer?" eller lignende (da har de som regel sett aktiviteter jeg og felles venner har på veggene eller lignende), men det er ikke akkurat noe som slår så veldig an. Om jeg hadde vært åpen for det, kanskje
AnAngel Skrevet 25. april 2012 #9 Skrevet 25. april 2012 Har opplevd at noen mannfolk har tatt kontakt på den måten på facebook. Egentlig helt greit. Det viktigste er at han respekterer å bli avvist. Plagsomt når han ikke gir seg.
Gjest Janus Skrevet 25. april 2012 #11 Skrevet 25. april 2012 Om du vet hva du gjør, så er det selvsagt ikke noe problem. Om du ikke vet hva du gjør, så kommer du ikke noen vei og det kan i verste fall slå ut negativt for deg. Men bare så det er sagt, så er det ikke min favorittarena og det nærmeste jeg kommer sjekking på Facebook er når jeg har møtt damer ute og vi oppretter kontakt der inne. En høns jeg møtte i helgen la meg nettop til og slikt er alltid hyggelig.
Arlea Skrevet 25. april 2012 #12 Skrevet 25. april 2012 Det er vel ikke verre enn at du får takle den avvisningen du evt. får. Selv har jeg fått et par meldinger opp igjennom årene. Mest fra utlandet, men også fra Norge. Jeg må ærlig talt si at jeg ikke er særlig åpen for en romanse utviklet over facebook. Er jo smigrende, men selv om tilnærmingen kanskje er hyggelig nok ment så synes jeg det er litt påtrengende. Om man skal lete etter ukjente folk over nett tenker jeg det er greiest å oppsøke de sidene som er ment for det, som feks. sukker.no. Så slipper man å bruke tiden sin på folk som ikke er på utkikk etter partner over nett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå