Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor kan man klippe seg i Tromsø uten å måtte bli blakk? Har tidligere brukt Nikita, men det er jo så dyrt.

Noen som kan anbefale noen frisører? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på det samme som ts. Jeg har brukt Høst og er veldig fornøyd med jobben de gjør. Men prisen får meg til å ville grine. Så jeg ser etter alternativer.

CC

AnonymBruker
Skrevet

Hairmasters på K1 eller Hair Shop på Pyramiden. Jeg har vært veldig fornøyd de gangene jeg har vært der. Prisen er vel ikke av de billigste men.

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med høst, det er nesten verdt å betale lit mer når håret blir så bra Du kan heller gjøre det selv hvis du vil spare penger

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med høst, det er nesten verdt å betale lit mer når håret blir så bra Du kan heller gjøre det selv hvis du vil spare penger

Er du seriøs eller veldig spydig?

Hvor mange av oss er egentlig istand til å klippe eget hår så lenge det er snakk om mer enn en stuss? Det er sikkert verdt å betale mer for bra hår når man har råd til det (men du skriver selv at det bare "nesten" er verdt det...), men studenter, arbeidsledige og uføre har sikkert også lyst å få klippet håret iblant, og da nytter det ikke å ta saksa fatt selv.

AnonymBruker
Skrevet

Tror det er svært få billig frisørsalonger i Tromsø, billigste jeg har vært hos var "Bare Børge" som ligger litt sør for fylkeskommunen. Ellers er kanskje disse invandrersalongene ofte billigere? Jeg går som regel til Benoni&Rosa no, er fornøyd med de :-)

AnonymBruker
Skrevet

For all del IKKE Stenersen Frisør, både med tanke på pris og hva man faktisk får...

Jeg synes Headmasters på K1 hadde billigere priser enn de fleste andre frisørsalonger (i tillegg har de 30 % på mandager) og de gjorde en utmerket jobb! :D

• 6 måneder senere...
Skrevet

Jeg trenger en hårklipp, men som student ønsker jeg ikke å blakke meg på å stusse håret... Noen som har konkrete, gode tips til frisørsalonger i Tromsø som enten har studentpriser eller lærlinger som klipper "billig"? :)

Anonym poster: bdbd06b70a9119570e9de50b7cdd247e

Skrevet

Jeg trenger en hårklipp, men som student ønsker jeg ikke å blakke meg på å stusse håret... Noen som har konkrete, gode tips til frisørsalonger i Tromsø som enten har studentpriser eller lærlinger som klipper "billig"? :)

Anonym poster: bdbd06b70a9119570e9de50b7cdd247e

Lærling på cosmo litt utenfor sentrum (rett ved gamle kondomeriet, 50/50) tar 350kr for klipp:) Ellers har æ hørt om at lærlinga på Headmasters på K1 også har ganske grei pris:)

Anonym poster: 45ab22c02b5401d8a5ed50daeab44e48

Gjest Animula
Skrevet (endret)

.

Endret av Farnesina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...