Gå til innhold

Eproktofil

Akeptabelt med eproktofil  

11 stemmer

1. 1. Fisefetish greit?

• Ja
      5
    • Nei
      2
    • Dumpa eklingen med en gang
      4

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som liker det, jeg leste om det i dagbladet at det er ganske utbredt. Jeg har en link under som viser et eksempel, den viser hvordan det skal gjøres. Har aldri prøvd det før, men har en drøm.

www.tube8.com/fetish/farts-for-dinner/1868411/

Hadde du akseptert å bli med noe som i filmen over, eller hadde du dumpa mannen om han foreslo det?

Fra dagbladet

"3.Promp

Dersom du er på date med en eproktofil trenger du ikke skjemmes for å ha luft i magen. Personer med denne fetisjen kan bli direkte lystne dersom du skulle være i skade for å slippe ut litt tarmgass."

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for å si det slik...jeg ville gitt deg frie tøyler til å utforske det med noen andre..

AnonymBruker
Skrevet

for å si det slik...jeg ville gitt deg frie tøyler til å utforske det med noen andre..

Hvorfor ikke, du skal bare fise ikke bli fisi på. Selv så synes jeg det er digg å fise, men sosialt uakseptabelt.

Skrevet

Hvorfor ikke, du skal bare fise ikke bli fisi på. Selv så synes jeg det er digg å fise, men sosialt uakseptabelt.

Er bare ikke min greie. Samme med scat og wet, selv om det hadde vært jeg som "ga" og ikke "mottok". Totalt uinterresant og ikke noe som jeg ser på som en del av sex.

But to each their own og alt det der, så lenge du finner noen som liker det er det ikke noe galt i å drive på med det =p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...