Aelwyn Skrevet 24. januar 2004 #1 Skrevet 24. januar 2004 Sjekk linken, og prisen... Skal jeg slå til eller? :D Den er stroppeløs, det er greit nok, men den er formet annerledes enn de rett avskårne, pluss at den ser todelt ut... :D Me like...
Arwen Skrevet 24. januar 2004 #2 Skrevet 24. januar 2004 jeg hadde aldri turt å kjøpe en kjole jeg ikke hadde prøvd. Hvertfall ikke hvis du ikke har mulighet til å sende tilbake. For det kan man vel ikke på ebay?
Aelwyn Skrevet 24. januar 2004 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2004 Tror neppe det... Men likevel... Om den ikke passer og jeg ser helt for... ut i den, så går det jo an å selge den videre til en rimelig penge. Med tanke på at det er halvannet år til bryllupet, så er jeg rimelig villig til å ta en slik sjanse... :oops: Her er en til.. Men den er hvit og en str mindre... En til:
momo Skrevet 24. januar 2004 #4 Skrevet 24. januar 2004 Kjempefin kjole. Jeg kjøpte min kjole av elegant lady bridal gjennom e-bay . Og jeg er kjempefornøyd. Hadde kjolen hjemme hos meg 9 dager etter jeg bestilte den. Og den var mye finere i virkligheten. Siden kjolene er så billige og, så tenkte jeg det at hvis jeg ikke likte den så er det ikke noe problem og få solgt den. Så hvis du virkelig liker kjolen synes jeg du skal slå til jeg. :D :D
Arwen Skrevet 24. januar 2004 #5 Skrevet 24. januar 2004 Likte den andre best, men husk at det er kjempevanskelig å få solgt brudekjoler da. Vet mange som sliter veldig her inne. :D Godt du har god tid. Jeg trodde jeg var tidlig ute jeg
momo Skrevet 24. januar 2004 #6 Skrevet 24. januar 2004 Likte den første kjolen best. Tror det er lettere og selge en ny kjole enn en brukt. Min kjole kosta 169 dollar, og med porto og toll kom kjolen på 2000 kr til sammen. Og jeg tror ikke det hadde vært noe problem og selge den til 2000 kr, når den er helt ny. :D :D
Arwen Skrevet 24. januar 2004 #7 Skrevet 24. januar 2004 Nei, når det er så billig går det jo greit :D
Gjest Tabby Skrevet 24. januar 2004 #9 Skrevet 24. januar 2004 Jeg likte den første kjolen best. :D Den var kjempefin! Ebay er jo et stort nettsalgsfirma så de bør jo også være rimelig seriøse også. Momo har jo god erfaring med å handle derfra.
@shygirl@ Skrevet 26. januar 2004 #10 Skrevet 26. januar 2004 E-bay er nok ikke bare seriøst, nei... Det er jo både bedrifter og privat personer som selger der. Sambo kjøpte noe hos en kar for godt over et halvt år siden på E-bay. Vel... Pengene forsvant fra konto og vi har ikke sett noe til greiene.. Og det skal liksom være et betalingssikkert opplegg ved at man betaler via paypal eller noe slikt... Yeah, right... Det kommer iallefall mye an på hvem du handler hos. Jeg ville heller ikke handlet for mye penger på en gang. Det er litt lettere å tape _en_ tusenlapp enn ti...
-ida- Skrevet 26. januar 2004 #11 Skrevet 26. januar 2004 den første var best, men tror ikke jeg hadde turt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå