Gå til innhold

Hvilket forhold til Toastmaster?

Snorkie

Anbefalte innlegg

Bra, da er det vel klart da. Men hvor lenge før bør man spørre? Noen som har noen formeninger?

Vi spurte med en gang datoen var klar vi, på samme tidspunkt som jeg spurte min søster om hun ville være forlover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi spurte vår i mai i fjor vi... Men det var fordi jeg regnet med at det ville være siste gang jeg så han ansikt til ansikt før bryllupet, og jeg ville ikke spørre på telefon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha en god venninde av oss..Hun er veldig morsom,holder orden.liker å få ting gjort veldig riktig..Så hun passer perfekt som toastkvinne :sjarmor::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha min kjæres søster - hun har vært toastmaster før, og erfaring med å organisere og snakke i større sammenhenger. Kunne mao ikke fått noen bedre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Storesøstern min var toastmaster, og hun gjorde en glimrende jobb!

Vi spurte henne to mnd før bryllupet, men egentlig bør det gjøres enda tidligere, slik at man får med navn og tlfnr i invitasjonene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha sambos bror (hvis han takker ja). Grunnen til at vi vil ha han, er han er vant til å snakke i forsamlinger og at han er morsom (klarer alltid å gjøre morsomme poenger ut av ting). Syns også det er viktig at han kjenner oss begge godt, ville f.eks. ikke hatt en fjern slektning som ikke kjente oss noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen. KOmmer vi ikke til noen løsning snart, blir det til at vi spør forloveren om han har lyst på en "dobbeltoppgave" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dato er ikke satt ennå for oss men toastmasteren er allerede i boks :D

Han er selvskreven for oss. En venn av min sambo og hans familie. En kjent og kjær skapning fra fotball-Norge som kan prate for seg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Abelone
Dato er ikke satt ennå for oss men toastmasteren er allerede i boks :D  

Han er selvskreven for oss. En venn av min sambo og hans familie. En kjent og kjær skapning fra fotball-Norge som kan prate for seg :ler:

MINI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Vi har endelig bestemt oss. Skal spørre etterpå :D

Fortell hvem det blir etterpå da :wink: Vi er fremdeles usikre, men nå vi vel bestemme oss snart :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...