Magenta Skrevet 24. april 2012 #1 Skrevet 24. april 2012 Jeg er medlem på sukker, men har vært ganske inaktiv og har bestemt meg for å endre på det. Jeg håper dere som er erfarne nettdatere kan svare meg på noen spørsmål: - I følge KG blir alle jenter oversvømt av meldinger. Hvorfor gjør ikke jeg det?? Jeg vet jeg ser OK ut på bildene. Men jeg liker ikke å utlevere meg så mye for fremmede så profilen min er ikke full av informasjon om meg selv (men den er ikke tom!). Kan en litt tynn profil være grunn til at få tar kontakt? - Jeg har tenkt at hvis ingen tar kontakt med meg, får jeg ta kontakt med dem. Men jeg sliter sånn med hvordan jeg skal gjøre det. For det første hva skriver jeg?? Hva åpner jeg med? Hva pleier dere skrive for å ta kontakt? (jeg kan egentlig ikke skjekke irl heller ) For det andre er jeg litt sjenert så jeg vet egentlig ikke om jeg tør, kan noen gi meg et spark bak? :gjeiper:
Skjønningen Skrevet 24. april 2012 #2 Skrevet 24. april 2012 Tror ikke noen her kan svare på hvorfor ikke du blir oversvømt av meldinger. Jeg hadde mange nettprofiler før på diverse sider men sluttet med det for noen år siden. Har ingen kjennskap til sukker, men nettby, blink og biip har jeg hatt. Jeg husker at jeg aldri fikk fred, men de fleste som tok kontakt var slibrige menn som var 20 år eldre enn meg. Så det at noen får mange "friere" betyr ikke nødvendigvis at dette er positivt. Hvis du ønsker at noen skal kontakte deg på grunnlag av noe annet enn bare utseedet ditt så burde du skrive noe, ja. Du trenger ikke å skrive en hel livshistorie, men kort om deg selv, interesser, musikksmak o.l. er greit nok. Jeg har i alle fall andri hatt en utleverende profil og fått napp likevel. Jeg har tre ekser i bagasjen, som jeg ble kjent med gjennom nettet. Når jeg tok kontakt med gutter jeg synes såg søte ut pleide jeg å skrive noe tøysete. Jeg unngikk å skrive flørtete meldinger, for da har man intet å tape om man ikke får noe svar tilbake. Ta deg tid til å lese profilen hans og finn et eller annet som du kan tøyse om uten at det er slemt. Hvis du ikke finner på noe tøysete kan du jo bare se om dere deler noe felles, f.eks. musikksmak. Da kan du f.eks. skrive "Jeg også liker (navn på band)" og se om du får svar tilbake. De aller fleste svarer tilbake hvis de liker det de ser på din profil. Poenget er bare å få de du synes er bra til å legge merke til deg. Det der funka i alle fall for meg. Er ikke så mye som skal til.
Gjest Tidssone Skrevet 24. april 2012 #3 Skrevet 24. april 2012 Hva med å prøve å kontakte de du liker?
Magenta Skrevet 24. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 24. april 2012 Hva med å prøve å kontakte de du liker? Det er jo det jeg spør om hjelp og tips til...
Aeternitas Skrevet 24. april 2012 #5 Skrevet 24. april 2012 Kan en litt tynn profil være grunn til at få tar kontakt? Japp, du trenger ikke skrive en selvbiografi, men du må ha med basics, hvis ikke drukner du bare i mengden.
-Jiinxs- Skrevet 25. april 2012 #6 Skrevet 25. april 2012 Du får skrive hva du heter på Sukker, så vil nok problemet du nevner forsvinne. Antar eg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå