Sportiva Skrevet 24. april 2012 #21 Skrevet 24. april 2012 3 timer kampsport (prøver å øke dette) 6 timer klatring (ikke hver uke jeg får til så mange timer, men 6 er alltid målet) 1 time løping (2x30min økter med intervaller) 3 timer styrke Ofte blir det også én og annen gruppetime med kondisjon, yoga, sirkeltrening, etc. Dette er fordelt på 5-6 dager. I tillegg blir det litt restitusjonsjogging på fridager.
Drømmespill Skrevet 24. april 2012 #22 Skrevet 24. april 2012 ingen Jeg var flink de tre første månedene i år da. Men så kom eksamensperioden, og sååå...
skreppamedleppa Skrevet 24. april 2012 #23 Skrevet 24. april 2012 Prøver inderlig å holde meg til -Fjellturer 3 ganger i uken på ca 5 -6 timer hver. -Klatring og rappelering ca 3 timer annenhver uke. -Og yoga ca en halvtime hver dag. Men himmelen detter ikke i hode på meg om jeg ikke får tid til det en periode
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #24 Skrevet 24. april 2012 Jeg rir 3 timer hver dag. jogger en time 4 ganger i uka Går tur med hunden ca 1.5 time hver dag.
Kladd Skrevet 25. april 2012 #25 Skrevet 25. april 2012 For noen sporty mennesker det er herpå KG! Og hvordan finner dere tid til det? Tre 6 timers lange fjellturer på ei uke? Selv trener jeg tre ganger i uka, totalt 3-4 timer. Trener 1,5-2 timer styrke og 1.5-2,5 time jogging (en intervalløkt og en langkjøring). Skulle gjerne trent mer, men synes andre ting er viktigere, slik at trening blir nok litt nedprioritert.
Gjest Iah Skrevet 25. april 2012 #26 Skrevet 25. april 2012 For øyeblikket 3-5 timer i uka, ca 50/50 fordelt på kardio og styrke.
Klips Skrevet 25. april 2012 #27 Skrevet 25. april 2012 Tre økter av en time holder lenge for meg. Har ikke noe spesielt system på hva jeg trener, for jeg blir fryktelig fort lei av systemer. Men så har jeg ikke noe spesielt mål med treningen heller, annet enn å holde meg glad og sunn.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #28 Skrevet 25. april 2012 3 x 40-45 minutter harde, intense økter styrkeøkter. Mer effektivt enn disse som bruker alt for lang tid på gymmen og trener alt for mye for hva de egentlig driver med. resulater kommer under hvile, ikke på gymmen. lær dere det enkle prinsippet, tren mindre å få bedre kropper.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #29 Skrevet 25. april 2012 40 min styrke * 3 30 min på ellipse* 3 Gåturer, sykkelturer og fjellturer nå og da.
Gjest Solsmil Skrevet 25. april 2012 #30 Skrevet 25. april 2012 3 x 40-45 minutter harde, intense økter styrkeøkter. Mer effektivt enn disse som bruker alt for lang tid på gymmen og trener alt for mye for hva de egentlig driver med. resulater kommer under hvile, ikke på gymmen. lær dere det enkle prinsippet, tren mindre å få bedre kropper. Det gjelder kanskje for styrke, ja. Men for oss som trener for å bli i virkelig god form (kondisjon), så er 3x40-45 min ganske lite.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #31 Skrevet 25. april 2012 Ja, hvorfor skal kropp liksom alltid være det eneste.
Gjest *Maja* Skrevet 25. april 2012 #32 Skrevet 25. april 2012 Hmmm....mellom 5 og 10 timer. Himmel, hørtes mye ut når jeg skrev det ned. Men jogger 5 dager i uka og trener pilates/ yoga 4 dager i uka.
skreppamedleppa Skrevet 25. april 2012 #33 Skrevet 25. april 2012 For noen sporty mennesker det er herpå KG! Og hvordan finner dere tid til det? Tre 6 timers lange fjellturer på ei uke? Selv trener jeg tre ganger i uka, totalt 3-4 timer. Trener 1,5-2 timer styrke og 1.5-2,5 time jogging (en intervalløkt og en langkjøring). Skulle gjerne trent mer, men synes andre ting er viktigere, slik at trening blir nok litt nedprioritert. Jo da, alt handler jo om prioriteringer. Det hjelper godt på med en fleksibel arbeidstid, og å ikke ha barn. Men selvsagt er det andre ting som blir valgt bort, middagen blir raskt unnagjort de 3 dagene, og andre ting. Og ikke er jeg et typisk eksempel på et sunt menneske sånn ellers, jeg røyker og drikker cola til hverdagen så jeg vil ikke skryte på meg noe. Men jeg bor midt i byen og uten det å komme meg bort fra tjas og mas så hadde jeg ikke fungert. Så det er nok helst for at fjellturene er mat for sjelen at jeg går så mye som jeg gjør. Så kommer det og godt med at samboeren liker det samme, og på den måten blir det god kvalitetstid sammen og med latter og kvikk lunsj så vel som høy puls og røde kinn i oppoverbakker. Jeg er vel mer imponert av de som trener styrke og er aktiv på treningssenter, noe jeg selv skyr som pesten.
belle_ Skrevet 25. april 2012 #34 Skrevet 25. april 2012 Mellom 6-10 timer. Trener en god kombinasjon av styrke og cardio.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #35 Skrevet 25. april 2012 5-6 timer i uka. 5 timer med Zumba i stua foran TVn (ca annenhver ripped/lett styrketrening og annenhver exhilarate/kondis) pluss en liten tur eller to i frisk luft på ca 30 min når været tillater det. Jeg lever ikke på diett men prøver å passe litt på hva jeg spiser. Jeg er nok langt ifra noen sporty type, men det det klarer jeg helt fint å leve med!
Zinnia Skrevet 26. april 2012 #36 Skrevet 26. april 2012 (endret) Ca 17-18 timer i uken. Mest dans (inneholder både styrke og type intervall-kondis), litt yoga, i tillegg til litt egentrening styrke og akkurat begynt med litt ekstra jogging for å styrke utholdenhetskondisen min Kunne ønske jeg kunne trene så mye alltid, kommer til å savne det sinnsykt når det er over i juni. Endret 26. april 2012 av Zinnia
Sekretæren Skrevet 26. april 2012 #37 Skrevet 26. april 2012 10-15 timer, dvs 2-3 timer, 5 ganger i uka. Kun styrke. Dette er i vanlige mengdeperioder. Når jeg har oppkjøring til konkurranse dreier det seg om 6-9 timer i uka, fordelt på 2-3 timer 3 ganger. Er styrkeløfter, btw
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå