Gå til innhold

Pris på kastrering

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror det kommer litt ann på hvor du kasterer..

For min hunkatt kostet det 1000 for å merke og kastrere henne.

Har også hørt om priser som 1600 bare for kastrasjon av hunkatten..

hankatter er billigere å kastrere... rundt halvparten av prisen tror jeg.

Ring din veterinær og hør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring din veterinær og hør :)

Kan nok være lurt ja, for prisforskjellene kan være enorme!!

Vi steriliserte våre to hunkatter samtidig, og vi betalte 450 kr for begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som helt konkret vet om noen bestemte steder i Oslo/omegn med pris og det hele?

Det begynner å nærme seg for lillepus nå, sukk. Jeg gruer meg...han er vel 5 måneder nå, men vi drøyer det så lenge vi kan. Han har ikke begynt å "opppføre seg voksent", skvette og sånn enda, så da føler jeg at det ikke har noen hast. Men det må jo skje, og helst før vår/sommer dersom han skal være ute etterhvert. Tenker vi ordner det i mars en gang. Men som sagt - ønsker meg tips om sted og pris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som andre har sagt her er det kjempestore prisforskjeller, det kan være mye penger å spare på å ta en ringerunde til veterinærene i området. Bruk gulesider.no, så finner du de fleste der.

Noen ganger er det også "kastreringskampanjer" hvor prisene er ekstra lave hos de vet'ene som er med. Da jeg sjekket priser for noen år siden varierte det med over 100% fra billigste til dyreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint om noen i Oslo / Bærum / Asker område kunne fortelle hvor de steriliserte hunkatten sin. På dyreklinikken på Kolsås skulle de ha ca 2500,- for å sterilisere mine to hunkatter. Syns det er ganske dyrt ja! :o så fortell gjerne hvor det er billigere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...