Gå til innhold

Bruker du å pleie kontakt med nye menn når du er i et forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På lørdag hadde jeg gleden av å møte en yngre kvinne som jeg fattet en umiddelbar interesse for. Hun var både fysisk attraktiv, morsom og 19 år gammel.

I løpet av samtalen vår som forøvrig var kortere enn ti minutt nevnte hun at hun hadde en kjæreste, men vi snakket ikke noe mer om det. Etter at vi hadde sagt adjø, kom hun løpende tilbake og insisterte på at vi måtte utveksle telefonnummer, før hun løp tilbake til bilen som kom for å hente henne.

Jeg sendte henne ganske raskt en kort melding: "Det var veldig hyggelig å møte deg. Stay in touch. =) - Janus"

På søndag tikket det inn en søt liten melding og siden har vi utvekslet et par meldinger. For min del virker det som hun er interessert, men hun nevnte tydelig at hun har en kjæreste og på FB siden hennes er det ikke tvil om akkurat det.

Ønsker hun meg som venn eller har hun et ønske om å kopulere med meg på et senere tidspunkt?

Dette er ikke noe som skjer ofte for min del og jeg unngår bevisst jenter som er opptatt, men lignende episoder har hendt før og det er litt vanskelig å akseptere for en mann som tidligere aldri opplevde at en jente så på meg to ganger.

Selvsagt er det mulig at det er utelukkende vennskapelig, men jeg er altså nysgjerrig på hva dere tenker om dette på et generelt grunnlag.

Bruker du å pleie kontakt med nye menn når du er i et forhold? Hvorfor? Hvorfor ikke?

Diskuter.

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Tidssone
Skrevet

Nei. Selvsagt pleier jeg ikke kontakt med nye menn når jeg er i et forhold.

• Liker 2
Gjest Tidssone
Skrevet

Fordi jeg er i et forhold.

Fordi jeg er en ærlig person.

Fordi jeg har baller nok til å gjøre det slutt dersom jeg mister interessen for den jeg er i forhold med før jeg finner en ny.

Fordi jeg har integritet.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg utveksler hvert fall ikke telefonnr med en mann jeg har "kjent" i mindre enn 10 minutter.

• Liker 5
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Søgni
Skrevet (endret)

Hvis dette skjedde på byen/fest, så synes jeg det høres litt spesielt ut. Det er nok ikke noe jeg ville gjort om jeg var i et forhold, etter ti minutter med småprat.

Men dersom dere møttes gjennom en aktivitet eller en felles interesse, så hadde jeg ikke stussa så fælt over det. Man møter gjerne interessante mennesker man har lyst til å holde kontakten med fordi man deler en hobby etc. på den måten, selv om man er i et forhold. Jeg har selv gjort noe lignende da jeg var i et forhold, men jeg betrakter jo meg selv som en ærlig person med integritet og ingen skumle intensjoner likevel :) Ikke all kontakt og alle relasjoner er seksuelle eller romantiske (bare for å poengtere det åpenbare :gjeiper: ).

Det er vanskelig å si hva denne dama vil.

Endret av Søgni
Skrevet

For å være helt nøyaktig så gikk hun forbi en hytte jeg ferierte på og jeg tok kontakt i det hun gikk forbi. Og så var praten i gang, men hun hadde en avtale og kunne ikke bli værende.

Kanskje delte vi et øyeblikk og hun følte at det kunne være interessant å holde kontakten?

Jeg har som sagt opplevd dette ved et par anledninger før og da var det langt tydeligere at interessen var av romantisk natur. Selvsagt tok jeg det ikke videre ettersom jeg ikke var interessert i noe seriøst og siden jeg visste hvem kjæresten deres var. Da blir det unaturlig og feil for min del.

Men om jeg var interessert i å innlede noe seriøst hadde jeg sannsynligvis ikke hatt betenkeligheter med å gå etter en jente som var opptatt om jeg opplevde at interessen var der fra hennes side og jeg virkelig var interessert selv. Da er det mer naturlig.

Alltid interessant å høre hva dere kvinner tenker om slike tema, selv om jeg ikke alltid blir noe klokere av det.

Skrevet

Det er bare kvinnfolk med "shit for brains" som gjør noe sånt.

Sånne skyr man altså som pesten.

• Liker 1
Skrevet

Hvor gammel er du?

Gjest Anna.S
Skrevet

Jeg utveksler hvert fall ikke telefonnr med en mann jeg har "kjent" i mindre enn 10 minutter.

Ikke jeg heller.

Skrevet

Hadde aldri delt ut mitt telefon nr. nå som jeg er i et forhold. Så klart kan jeg komme i kontakt med menn ute på byen, men for meg går grensen der. Alle kan flørte på byen, men la det nå forbli en liten flørt!

Og for all del, respekter nå mannen hennes såppass at du holder en vennskapelig tone med henne! Blir så frustrert over mennesker som ikke respekterer at den andre parten er i et forhold, uansett hva den andre personen antyder til :( ''Be the bigger man''

AnonymBruker
Skrevet

ja hvor gammel er du? du skriver som om du er over 50 år.

Skrevet

Nei. Det er utroskap å pleie bekjentskaper med nye mennesker av det annet kjønn når man er i forhold.

TS: Spør dama di om det er ok for hu at du sms flørter med en 19 åring da? For du har vel ingen grunner til å holde noe skjult??????????

• Liker 1
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Det er bare kvinnfolk med "shit for brains" som gjør noe sånt.

Sånne skyr man altså som pesten.

Sende penger og vente mange år på at dama skal flytte til deg er ikke å sky henne som pesten.

• Liker 1
Skrevet

Hvor gammel er du?

Hvor gammel er du?

Hadde aldri delt ut mitt telefon nr. nå som jeg er i et forhold. Så klart kan jeg komme i kontakt med menn ute på byen, men for meg går grensen der. Alle kan flørte på byen, men la det nå forbli en liten flørt!

Og for all del, respekter nå mannen hennes såppass at du holder en vennskapelig tone med henne! Blir så frustrert over mennesker som ikke respekterer at den andre parten er i et forhold, uansett hva den andre personen antyder til :( ''Be the bigger man''

Søtt sagt. Og jeg er enig.

Tonen min har hittil vært vennlig og nøytral og mest sannsynligvis kommer kontakten til å dø ut. Men om hun en dag blir singel, så kan det vel hende at vi kan plukke opp tråden da.

ja hvor gammel er du? du skriver som om du er over 50 år.

Kan jeg notere meg det som et kompliment? Tror jeg gjør det.

Ser ikke helt at det er relevant i forhold til problemstillingen, men jeg er 27 år.

Nei. Det er utroskap å pleie bekjentskaper med nye mennesker av det annet kjønn når man er i forhold.

TS: Spør dama di om det er ok for hu at du sms flørter med en 19 åring da? For du har vel ingen grunner til å holde noe skjult??????????

Ingen grunn til å være sint på meg kjære deg og det er hyggelig å høre at jeg har fått meg dame siden sist, for det er mer enn jeg vet om.

Ha en fin dag!

AnonymBruker
Skrevet

Hold deg unna, hun er en løs mus som ikke kan holde seg til en mann.

Skrevet

Stakkars jente! Bare 19 år gammel, og dere mener hun aldri skal få lov til å bli kjent med nye mennesker? :tristbla:

(ja, jeg regner faktisk menn som mennesker :sjenert: )

• Liker 1
Gjest Søgni
Skrevet (endret)

Stakkars jente! Bare 19 år gammel, og dere mener hun aldri skal få lov til å bli kjent med nye mennesker? :tristbla:

(ja, jeg regner faktisk menn som mennesker :sjenert: )

Jeg er helt enig med deg. Jeg lurer på om folk virkelig mener at det er utroskap(!) og feil å bli kjent med nye menn(esker) når man er i et forhold. Jeg klarer ikke å relatere meg til denne tankegangen, jeg har ingen erfaring med sånne grenser for hva man ikke kan gjøre, og lurer på om det er utbredt. Mennesket er et sosialt vesen, og jeg kan ikke se noe prinsipielt feil i å bli kjent med nye mennesker selv om man er i et forhold.

Og jeg må bare kommentere "løs mus som ikke klarer å holde seg til en mann"-innlegget: Er du seriøs?

Endret av Søgni
Gjest bazibaz
Skrevet

Eh, hva? Er du virkelig seriøs nå?

Skrevet

Sende penger og vente mange år på at dama skal flytte til deg er ikke å sky henne som pesten.

Det er ikke rasjonelt eller smart, nei. Det er sant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...