Aelwyn Skrevet 24. januar 2004 #1 Skrevet 24. januar 2004 Drømmekjolen??? :D Fremme: Bak: Håper noen vil si noe slikt vil passe meg... ca 165 med skoene, og 70-75kg... Ja jeg vet, ikke stropper og ikke kløft... Men åh... Så fiiiin....
Gjest Tex Skrevet 24. januar 2004 #2 Skrevet 24. januar 2004 For å være dønn ærlig, jeg vet ikke om jeg syns en slik kjole ville passe til deg..... Men det er pga høyden din, ikke noe annet..... Jeg syns rett og slett at stroppeløse kjoler er penest på høyere jenter. Enkelt og greit.... Hadde du vært 175 og 90 kilo ville jeg sagt go for it! Men dette er min pers mening! Syns lave jenter har en tendens til å se enda lavere ut i stroppeløse kjoler. Men uansett er det utrolig vanskelig å si noe som helst om når jeg ikke har sett deg i kjolen :blunke:
Snorkie Skrevet 24. januar 2004 #3 Skrevet 24. januar 2004 Syns lave jenter har en tendens til å se enda lavere ut i stroppeløse kjoler. Men uansett er det utrolig vanskelig å si noe som helst om når jeg ikke har sett deg i kjolen :blunke: Det Tex sier her, gjaldt iallefall for meg. Det er jo forskjellig fra person til person, og du er jo også 10 cm høyere enn meg. Hvis jeg skulle hatt stroppeløs, måtte jeg ihvertfall gått for en todelt modell. Utover det synes jeg det var en flott kjole :D
momo Skrevet 24. januar 2004 #4 Skrevet 24. januar 2004 Vet ikke helt hva dere mener er lave jenter. Jeg er 163 uten sko og kler stroppeløse kjoler mye bedre enn andre kjoler synes jeg. Min brudekjole er det egentlig stropper på, men de har blitt fjernet siden det så mye bedre ut uten. Og den er heller ikke todelt. Må vel også legge til at til penkjoler så bruker jeg stort sett sko med 10 cm hæl, så med sko så er jeg vel høy nok. For å svare på spm, så synes jeg kjolen var fin, men litt rar der den går ut fra magen, redd for at magen kanskje vil se litt større ut enn den er. :D :D
Tari Skrevet 24. januar 2004 #5 Skrevet 24. januar 2004 Jeg syns den er kjempefin!! Med riktig undertøy vil nok ikke magen se noe større ut enn den er... Min kjole er stroppeløs, og jeg er ikke spesielt høy...167...og jeg kler stroppeløse kjoler best, fikk også høre det da jeg var og prøvde kjole... Syns ikke den var rar ved magen, den vil garantert "funke" bedre enn en med draperinger - det vil få deg til å se tykkere ut over magen. Gjorde ihvertfall det på venninnen min som ikke er spesielt høy hun heller, og som har litt "fødselsmage".
Gjest Poirot Skrevet 24. januar 2004 #6 Skrevet 24. januar 2004 Kjempefin! Er 155 selv, og har en stroppeløs kjole med vidt skjørt. ALDRI har jeg fått så mange komplimenter som når jeg bruker den! Lav ser alle at jeg er uansett!
Tari Skrevet 24. januar 2004 #7 Skrevet 24. januar 2004 Kjempefin! Er 155 selv, og har en stroppeløs kjole med vidt skjørt. ALDRI har jeg fått så mange komplimenter som når jeg bruker den! Lav ser alle at jeg er uansett! så sant, så sant! :D
Gjest Madam Felle Skrevet 24. januar 2004 #8 Skrevet 24. januar 2004 Synes du skal bestemme deg ut i fra egen vurdering, og ikke etter vår vurdering her inne. Noen kjoler passer bedre til en type menneske, mens andre passert til andre. jeg tror en brud er vakker uansett hvilken kjole hun velger. Ellers må jeg jo si at det var en nydelig kjole, som du sikkert kommer til å bli usedvanlig vakker i.
Gjest Tex Skrevet 24. januar 2004 #9 Skrevet 24. januar 2004 Uansett er det alltid lurt å prøve ulike kjolemodeller, jeg drømte om en Princess Di kjole helt til jeg fikk en på meg.....
Tari Skrevet 25. januar 2004 #10 Skrevet 25. januar 2004 Uansett er det alltid lurt å prøve ulike kjolemodeller' date=' jeg drømte om en Princess Di kjole helt til jeg fikk en på meg..... [/quote'] Enig i det, har du vært og prøvd noen kjoler Lurifaxa?
Aelwyn Skrevet 25. januar 2004 Forfatter #11 Skrevet 25. januar 2004 Næi.... Ikke det.... Har ingen å gå sammen med... Og om jeg sier man ikke skal gifte seg før til neste år, så føyser de meg nærmest på dør her i Sandefjord... (Fru Larsen)
Tari Skrevet 25. januar 2004 #12 Skrevet 25. januar 2004 Næi.... Ikke det.... Har ingen å gå sammen med... Og om jeg sier man ikke skal gifte seg før til neste år' date=' så føyser de meg nærmest på dør her i Sandefjord... (Fru Larsen)[/quote'] Du trenger da ikke å si det!! Kan være med deg jeg :D Har en søster i Tønsberg så det skulle jo ikke være så langt unna... :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå