AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #1 Skrevet 24. april 2012 Var premiere på sesong 4 av the real housewives of new jersey på lørdag.. men jeg finner ingen torrenter, HJEEEELP!!!?
Mrs.Shadows Skrevet 24. april 2012 #2 Skrevet 24. april 2012 I følge tv.com er ikke det bestemt når episoden skal gå enda.. Noe annet fant ikke jeg ut, ser ikke det selv så.. Men fant ingen torrenter jeg heller. http://www.tv.com/shows/the-real-housewives-of-new-jersey/episodes/
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #3 Skrevet 24. april 2012 hm, merkelig i følge bravotv.com så gikk episoden i usa den 22 april. http://www.bravotv.com/the-real-housewives-of-new-jersey/season-4/episode-1-high-tide-low-blow - Ts
Lana Del Rey Skrevet 24. april 2012 #4 Skrevet 24. april 2012 (endret) De er treige med å legge ut Real housewives episoder! Sånn er det med RHOBH og RHOOC også :/ Endret 24. april 2012 av Susiq
SoftKitty Skrevet 24. april 2012 #5 Skrevet 24. april 2012 (endret) Den gikk i USA søndag kveld..skal vel gå hver søndag.. venter på å få sett den selv også, utålmodig! I en annen tråd ble det postet til Bravo live stream, så der kan man se om man husker å sitte oppe riktig tidspunkt på natten.. (live stream) Husker ikke lenken men se i tråden for RHOBH Endret 24. april 2012 av SoftKitty
MissCoverdale Skrevet 24. april 2012 #6 Skrevet 24. april 2012 http://watchseries.eu/episode/the_real_housewives_of_new_jersey_s4_e1-162253.html Her er hvertfall flere linker hvis dere vil streame det? Jeg bare sier det: DRAMA! Elsker disse seriene!
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #8 Skrevet 25. april 2012 Hvorfor skal det ta så forbanna lang tid før dem legger det ut på piratebay? 2
Lana Del Rey Skrevet 26. april 2012 #10 Skrevet 26. april 2012 Hmm, jeg sjekket piratebay nå og den nye episoden av orange county har kommet, skjønner ikke hvorfor ingen legger ut den nye fra New Jersey da.. Forrige sesong ble jo lagt ut rett etter det hadde gått i USA.
SoftKitty Skrevet 26. april 2012 #11 Skrevet 26. april 2012 Noen som har funnet en streaminglenke som faktisk fungerer, og som ikke har sånn gul tekst over seg? Gah, ifjor var det jo ikke noe stress å få tak i episodene..
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #12 Skrevet 26. april 2012 verken funnet steaming eller torrent til nyeste ep!!
SoftKitty Skrevet 27. april 2012 #17 Skrevet 27. april 2012 Omg, Joe, mannen til Melissa/broren til Teresa er så CREEEPY!! Og den andre Joe, mannen til Teresa, virker bare skikkelig dust..^^
Shiver Skrevet 27. april 2012 #18 Skrevet 27. april 2012 ENDELIG fikk jeg sett episoden Blir masse dramarama denne sesongen! Vet egentlig ikke helt hva jeg skal tro om Teresa mot resten av gjengen.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #19 Skrevet 27. april 2012 Love it! drama,drama,drama.. :D Joe broren til teresa virker jo som han prøver da, syns Teresa er så teit mot han å syns så synd på Melissa ;S MEN guuud hvor jeg digger Caroline..
Arlea Skrevet 27. april 2012 #20 Skrevet 27. april 2012 Jej! Da fikk jeg endelig sett episoden. NJ er min favoritt av housewives-seriene. Sikkert fordi jeg ble hekta av Danielle-dramaet i første sesong, og da var det enkelt å fortsette å se. Jeg heier egentlig litt på Theresa, men det irriterer meg at hun er så dårlig på å prate for seg. Går på defensiven med en gang, har et litt distansert forhold til alt som skjer rundt henne ect. Men samtidig er det alltid henne og Joe jeg har likt alle sesongene fordi de er så happy-dumme. Lurer på hvordan det blir denne sesongen. Det virka ikke som om alt er happy mellom dem nå lengre i alle fall. Caroline er vel den jeg liker minst. Eller, det er både og. Synes ofte hun får frem poengene sine når hun krangler, men samtidig skjønner jeg ikke mye av det hun irriterer seg over. Det virker som om hun tror hun har rett til å stå på frontlinen i alle krangle som ikke en gang har med henne å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå