Gå til innhold

Strømmen gikk, vaskemaskina stanset, starter ikke igjen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Faen altså, strømmen gikk i sted, jordfeilbryteren gikk av, så jeg slo den på igjen. Glemte hele klesvasken midt i alt det, nå oppdaget jeg at maskina stod på, men gikk ikke rundt eller noe. Jeg har prøvd å slå av og på, snu på den bryteren for å stille inn program, men det fungerer ikke. Klærne ligger halvvaska i en pøl med vann midt i maskina, hva faen skjer???

Så jævlig irriterende...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kontakten ut og inn igjen? :klo:

Det er nå jeg er så jævla glad jeg har en ny dyr vaskemaskin jeg kan åpne opp midt i vasken og styre som jeg vil :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

jeg tok ut kontakten, prøvd alt, den slår seg på, men starter ikke, den fungerer ikke :( Måtte nettopp ta ut og vri opp og henge opp en hel haug med våte skitne klær. Fader..

Gjest Spinell
Skrevet

Får du ikke startet et annet vaskeprogram, heller?

Eller satt på et tømmeprogram?

Hvis ikke (etter å ha lest bruksanvisningen) må du nesten ringe en reparatør.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, den har klikket helt..... Den er full i vann og bare står der :klo: Får finne noen å ringe.. faen heller.

Skrevet

Kan vel kanskje være at maskinen brøt sammen på en eller annen måte og det var det som forårsaket strømbruddet (om det bare var den kursen som gikk da)

Skrevet

Har du forsøkt å kjøre tømming, slik som foreslått over? De fleste maskiner nekter å la seg åpne, eller starte ett program på nytt, med vann i maskinen. Eneste måten er å først kjøre tømming, deretter starte maskinen på nytt.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde reperatør her nå, hele det grønne kortet øverst i maskina hadde en stor, svart flekk over hele seg. Kan trygt si at ett eller annet kortsluttet noe jævlig..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja men da var det ikke rart du ikke fikk liv i maskinen. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...