AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #1 Skrevet 24. april 2012 Faen altså, strømmen gikk i sted, jordfeilbryteren gikk av, så jeg slo den på igjen. Glemte hele klesvasken midt i alt det, nå oppdaget jeg at maskina stod på, men gikk ikke rundt eller noe. Jeg har prøvd å slå av og på, snu på den bryteren for å stille inn program, men det fungerer ikke. Klærne ligger halvvaska i en pøl med vann midt i maskina, hva faen skjer??? Så jævlig irriterende...
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #2 Skrevet 24. april 2012 Kontakten ut og inn igjen? Det er nå jeg er så jævla glad jeg har en ny dyr vaskemaskin jeg kan åpne opp midt i vasken og styre som jeg vil
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #3 Skrevet 24. april 2012 jeg tok ut kontakten, prøvd alt, den slår seg på, men starter ikke, den fungerer ikke Måtte nettopp ta ut og vri opp og henge opp en hel haug med våte skitne klær. Fader..
Gjest Spinell Skrevet 24. april 2012 #4 Skrevet 24. april 2012 Får du ikke startet et annet vaskeprogram, heller? Eller satt på et tømmeprogram? Hvis ikke (etter å ha lest bruksanvisningen) må du nesten ringe en reparatør.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #5 Skrevet 24. april 2012 Nei, den har klikket helt..... Den er full i vann og bare står der Får finne noen å ringe.. faen heller.
skrue Skrevet 24. april 2012 #6 Skrevet 24. april 2012 Kan vel kanskje være at maskinen brøt sammen på en eller annen måte og det var det som forårsaket strømbruddet (om det bare var den kursen som gikk da)
Athene Skrevet 24. april 2012 #7 Skrevet 24. april 2012 Har du forsøkt å kjøre tømming, slik som foreslått over? De fleste maskiner nekter å la seg åpne, eller starte ett program på nytt, med vann i maskinen. Eneste måten er å først kjøre tømming, deretter starte maskinen på nytt.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #8 Skrevet 26. april 2012 Hadde reperatør her nå, hele det grønne kortet øverst i maskina hadde en stor, svart flekk over hele seg. Kan trygt si at ett eller annet kortsluttet noe jævlig.. 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #9 Skrevet 26. april 2012 Ja men da var det ikke rart du ikke fikk liv i maskinen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå