AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #1 Skrevet 24. april 2012 Jeg er veldig glad i å strikke og hekle pledd, men det blir fort dyrt. Noen som kan tipse meg om hvor jeg kan få tak i herlig mykt garn i fine farger, men som også er billig?
Mayflower Skrevet 24. april 2012 #2 Skrevet 24. april 2012 På Europris, Nille og Rema 1000 er det mye billig garn. Fra 1 mai er det også 30% rabatt på ull fra Drops.
Gjest pysepusen Skrevet 24. april 2012 #3 Skrevet 24. april 2012 Jeg ville slått til på tilbudet fra Drops! Merinogarnet der er nydelig mykt
Gjest Seajewel Skrevet 28. april 2012 #4 Skrevet 28. april 2012 Smartgarn superwash er i mange farver og fine å hekle pledd av. Fra drops, og med rabatten på 30% så sparer du endel
Rødvinspiken Skrevet 4. mai 2012 #5 Skrevet 4. mai 2012 Ullteppegarnet fra Spakjøp er også veldig fint. Har strikket flere pledd med det og er svært fornøyd. Jeg har brukt dobbelt garn og strikket på pinne 6-7
Fortunatus Skrevet 4. mai 2012 #6 Skrevet 4. mai 2012 Jeg liker godt garnet fra sparkjøp, og det er utrolig billig og kommer i mange forskjellige farger. Både Safir og Rubin (en av de er superwash, andre ikke). Jeg har ikke så mye erfaring med merinoull, annet enn pickles sitt og det er også utrolig mykt (men ganske dyrt!). Jeg kjøpte billig merino-ull fra yarnparadise.com som er en nettbutikk som er helt latterlig billig, men fargeutvalget er ganske dårlig. Og er mye akryl også.
starligt Skrevet 4. mai 2012 #7 Skrevet 4. mai 2012 Ville brukt babyull da.Det er ganske drøyt sjøl om det er tynt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå