mor23 Skrevet 24. april 2012 #1 Skrevet 24. april 2012 Hei! Vi er en familie på tre(en datter på 3 år) som skal dra sammen med mine foreldre og mine søsken(10, 14 og 17år) Vi har lett oss ville og lei på internett i flere mnd, slik at temaet egentlig har blitt et ork.. Vi er en stor familie, og vi er Sjelden på ferie! Jeg føler at ansvaret ligger på meg ved å finne "den perfekte" reise, og har etter mye leting på nettet fått nok... Luksusproblem, ja, men vil at alle skal bli superfornøyde! Så: Nå har vi bestemt at vi skal henvende oss til et reisebyrå. Vi har faktisk klart å velge to aktuelle Reisemål: Kroatia eller Italia to uker til sommeren. Spm er da: Har dere et reisebyrå å anbefale for oss!? Eventuelt noen vi bør holde oss unna!? På forhånd Tusen takk!! Mvh Storfamilien
Hariette Skrevet 25. april 2012 #2 Skrevet 25. april 2012 Hør med Travelnet. De ligger i Stavanger, men jeg har brukt de med hell flere ganger. http://www.travelnet.no/
muffineline Skrevet 29. april 2012 #3 Skrevet 29. april 2012 Jeg har reist med apollo og var fornøyd med dem.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #4 Skrevet 30. april 2012 For vanlig charter er jo Ving, Startour og Apollo de store her til lands, og de er vel omtrent det samme.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #5 Skrevet 30. april 2012 Hvorfor vil du bruke et reisebyrå?? Kjøp flybillett på vanlig vis, og planlegg turen selv. Du sparer penger og får større valgfrihet. Italia og Kroatia er ikke vanskelige reisemål. 2
Katthult Skrevet 30. april 2012 #6 Skrevet 30. april 2012 Jeg stemmer også for Travelnet! Ring gjerne et lite lokalt byrå. Hos et lite lokalt byrå blir du en viktigere kunde enn hos et stort byrå, og vil da vil du få bedre service.
BlackBerry Skrevet 1. mai 2012 #7 Skrevet 1. mai 2012 Har vært på reisebyrå en gang og fikk da utskrift av turer med Ving,Apollo osv til samme priser som jeg selv hadde funnet på nettet. Men dette varierer sikkert fra byrå til byrå. Uansett, hvis man ikke skal reise charter, er det nok billigere og sette sammen reisen selv mot for å få et byrå til å gjøre det. Hva er det du synes er vanskelig med å lette på nettet? Kommer gjerne med råd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå