AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #1 Skrevet 24. april 2012 Jeg er nyutdannet lærer og skal søke på jobb. Et av mine fag er et fremmedspråk. For en del år tilbake var jeg på kurs i landet der språket snakkes. Begge kursene gikk over 4 uker og jeg lærte masse. Problemet er at jeg ikke klarer å finne kursbevisene. Kan jeg likevel skrive opp kursene på CV-en? Eller er det bare dumt. Jeg har ingen undervisningserfaring, og føler jeg må selge meg inn med det jeg har...
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #2 Skrevet 24. april 2012 Ingen som vet eller har meninger om hva jeg bør gjøre?
Britt Banditt Skrevet 24. april 2012 #4 Skrevet 24. april 2012 Jeg hadde skrevet det opp, og bedt om kopier fra kursstedet.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #5 Skrevet 24. april 2012 Det var ikke et kurssted, og det er ingenting rent formelt. Mer typen, N.N. har deltatt på xx. Det var ingen forhåndskvalifikasjoner. Jeg tviler på at de har papirer på at jeg deltok på undervisning der, seks og ni år seinere. Det er altså ikke et alternativ
Gjest Iah Skrevet 24. april 2012 #6 Skrevet 24. april 2012 Jeg hadde ikke ført opp noe jeg ikke kunne dokumentere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå