AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #1 Skrevet 24. april 2012 Her er det kaffe med kakaopulver, hver morgen... Skulle gjerne drukket to kopper, men blir vel litt i meste laget kanskje. Noe du må ha som ikke er så sunt?
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #2 Skrevet 24. april 2012 Litt kaffe er vel ikke usunt. Har lest at det også blir anbefalt før trening. Drikker alltid litt kaffe først.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #3 Skrevet 24. april 2012 Litt kaffe er vel ikke usunt. Har lest at det også blir anbefalt før trening. Drikker alltid litt kaffe først. Ikke kaffen som er usunn nei, heller sjokopulveret jeg har oppi ;P 1
fina Skrevet 24. april 2012 #4 Skrevet 24. april 2012 Er sjokoladeavhengig ... Prøver å unngå det, men blir likevel gående å småspise hver dag .. Tror problemet er at jeg ikke unner meg selv det, og dermed får jeg dårlig samvittighet når jeg spiser det, og da fortsetter jeg vel egentlig bare - selvfølgelig med løfter om at dette er siste gang. Noen andre i lignende situasjon?
Gjest Mandalas Skrevet 24. april 2012 #5 Skrevet 24. april 2012 Cola Zero (eller til nød Pepsi Max) og sjokolade. Jeg sitter faktisk nå og vurderer om jeg skal dra i butikken å kjøpe en 200 grams firkløver. Nammi!
Gjest Nuppdupp Skrevet 24. april 2012 #6 Skrevet 24. april 2012 (endret) pepsi max og røyk. på ferier sliter jeg er et evig slit å finne et sted som selger pepsi max Endret 24. april 2012 av Nuppdupp 1
Gjest Bond Skrevet 24. april 2012 #7 Skrevet 24. april 2012 Caffe latte på morgenen. Hva kan jeg gjøre, maskinen hjemme lager vidunderlig bra kaffe så det er klinn umulig å ikke ha en. Er vel ikke kjempeusunt egentlig, men men. Ellers er det ikke noe som jeg må ha hver dag.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #8 Skrevet 24. april 2012 Litt sjokolade må jeg ha hver dag. Er også ganske avhengig av pepsi max, men trenger det ikke hver dag. Syns bare det er såå godt med et glass til middagen. Har egentlig ikke så dårlig samvittighet for dette, er slank og sunn ellers. Hadde egentlig tenkt å slutte med dette når jeg var gravid, men ble egentlig enda mer viktig for meg med den kosen 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 24. april 2012 #11 Skrevet 24. april 2012 spiser dere sjokolade hver dag? hvor mye da? 1
Nimorna Skrevet 24. april 2012 #12 Skrevet 24. april 2012 Cola Zero (eller til nød Pepsi Max) og sjokolade. Jeg sitter faktisk nå og vurderer om jeg skal dra i butikken å kjøpe en 200 grams firkløver. Nammi! Ahhhhh.....firkløver Kan jeg få ei rute? Værsåsnilll? *sikle* 1
aphelion Skrevet 24. april 2012 #14 Skrevet 24. april 2012 Litt sjokolade i kaffen om morgenen her også. Er ikke avhengig av det, men jeg koser meg med det. Er veldig sunn ellers, så jeg bryr meg ikke om det
skruf Skrevet 24. april 2012 #15 Skrevet 24. april 2012 Pepsi-max, snus og kaffe.......... Kaffe er vel ikke så ille (men kan bli skummelt mye etter at vi kjøpte nespressomaskin... )
Gjest Snorkebolla Skrevet 24. april 2012 #17 Skrevet 24. april 2012 Har heldigvis viljestyrke nok til å ikke spise noe usunt hver dag. Helger går det fint.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #18 Skrevet 24. april 2012 Jeg spiser litt sjokolade hver dag. For meg handler det egentlig ikke om viljestyrke... Hadde jeg virkelig villet unngå den sjokoladen skulle jeg nok klart det. Men jeg koser meg veldig med det, og syns jeg kan unne meg det Hadde jeg vært overvektig og ville ned i vekt hadde jeg sluttet. Hadde bekymret meg hvis det var røyk/alkohol osv jeg koste meg med, men sjokolade må da være lov, ja det syns jeg
Lille Blåklokke Skrevet 24. april 2012 #19 Skrevet 24. april 2012 (endret) pepsi max Leif. Endret 24. april 2012 av Lille Blåklokke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå