Gå til innhold

Kjole+bukett

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Passer denne buketten til denne kjolen front og bake ?

Også hadde jeg tenkt til å ha noen andre farger i buketten også.

Hvilke farger kunne jeg hatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gudbedre for en nydelig kjole! :o

Den var noe av det flotteste jeg har sett. :P

Tilbake til spørsmålet:

Ja, denne passer fint synes jeg.

En litt enkel bukett til en detaljert kjole.

Du kommer til å bli kjempeflott! :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Tusen takk Barbie :D

Det tok faktisk lang tid før jeg fannt kjolen...

Jeg har litt sær smak når det gjelder klær å så liker jeg sånne kjoler så det ble denne :)

Skrevet

KAKATROLL:::Har du link til den siden hvor du fant den buketten?

Kjempe flott bukett..

Skrevet

Nydelig bukett, men jeg synes kanskje den var litt "løs" og hengende til en slik spektakulær kjole. Tror jeg hadde gått for en "tettere" bukett. Flott og annerledes kjole forresten :tommel:

Skrevet

Jeg syns også den blir litt løs til en slik vidunderlig kjole! Oi oi blir reine dronninga den dagen du :D Syns du skal gå får en mer elegant bukett. Gjerne med rødt i...Hva med en slik hjerte bukket, det tror jeg ville blitt fint.

Skrevet

Flott kjole, men siden den er litt gammeldags ville jeg satset på en bukett som står mer i stil - en rund, kompakt en med rosa eller hvite roser, f.eks. Tror kanskje inntrykket blir litt rotete med den buketten du likte. Men buketten var fin i seg selv - sikkert nydelig til en enklere kjole.

Gjest Anonymous
Skrevet

Popelka: Jeg liker ikke kompaktebuketter.... jeg synst ikke at de er så fine...

Marit: Hjerte formet bukett har jeg faktisk sett på, men den jeg har sett på blir for kompakt fo meg. Å så har jeg lyst til å ha en bukett som henger litt...

Til alle: Tusen takk for svar :) Det er kosli å høre at dere liker kjolen min... Visst noen har bilde av en bukett som hadde passet hadde jeg blitt glad, for jeg finner ingen jeg liker, helst buketter med liljer.... Jeg har sett på denne men jeg syns at den ser litt merkli ut...

Skrevet

Den siste buketten var faktisk enda finere enn den første! :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
Synes denne kunne vært fin til kjolen din' date= eller denne, denne, og denne var kjempefin.

Mange fine buketter på siden forresten :tommel:

Likte best den siste, men jeg vil helst ha hvite liljer i...

Er ikke det sånn at "fargene" på meg skal passe til buketten? eller omvendt?

Skrevet

for en flott kjole!!!! :enig:

Synes den siste buketten du forslo var skikkelig fin! Den ville jeg ha gått for!

Lykke til med valget! :rosasmil:

Skrevet

Jeg syns heller ikke den første buketten passet særlig godt...Du nevnte at du ville ha med hvite liljer...husk at de kan skifte ut blomstene i omtrent alle buketter. Men, helt ærlig - med en slik kjole (veldig fin, men også veldig mye :) ) så ville jeg tatt med bilde av kjolen til en blomsterbutikk og fått tips. Det er vanskelig å finne bukett til en slik prinsesskjole.

Lykke til, du blir nok veldig vakker på dagen din!

Gjest Anonymous
Skrevet

Tari: Kansje jeg skal gjør det ja... Da får jeg en bukett som passer til kjolen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...