Gå til innhold

Syns ikke hun er attraktiv som gravid

Anbefalte innlegg

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

syns kvinner bare må respektere at menn ikke nødvendigvis tenner på dem under graviditet. jeg forventer ikke at min samboer skal syns jeg er verdens deiligste FYSISK når jeg er 8 mnd gravid om kroppen min har forandret seg drastisk.

man kan ikke tvinge seg selv til å tenne fysisk på noe man i utgangspunktet ikke tenner på.

det ER og forblir en vesentlig forskjell på fysisk tiltrekning og psykisk. enten dere vil det eller ei.

det er ganske vanlig at menn ikke tenner på gravide kvinner men det er tabu for alt jenter skriker om er at slike er drittsekker og overfladiske.

vel vel, velkommen til virkeligheten. man kan ikke tvinge seg selv til å være fysisk tiltrukket av noen

Som sagt, det er ikke dette de fleste reagerer på, det er måten TS takler dette på (eller ikke takler) som er ugreit.

• Liker 6
Skrevet

Som sagt, det er ikke dette de fleste reagerer på, det er måten TS takler dette på (eller ikke takler) som er ugreit.

hva så? det finnes reaksjoner her som sier at han er dust fordi han ikke tenner på henne. var det jeg refererte til. så hva "de fleste" reagerte på driter jeg egentlig i

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

hva så? det finnes reaksjoner her som sier at han er dust fordi han ikke tenner på henne. var det jeg refererte til. så hva "de fleste" reagerte på driter jeg egentlig i

Hun skrev vel bare at hun var glad mannen hennes ikke var så dust som ts, ikke hvorfor hun syns han var dust?

• Liker 1
Skrevet

Hun skrev vel bare at hun var glad mannen hennes ikke var så dust som ts, ikke hvorfor hun syns han var dust?

det var EN av kommentarene. les tråden heller så ser du selv hva jeg refererer til

Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet (endret)

det var EN av kommentarene. les tråden heller så ser du selv hva jeg refererer til

De fleste lurer vel på hvorfor han drar et så kategorisk skille mellom seksuelle og romantiske følelser, og om han i det hele tatt har noen romantiske følelser for henne da?

Det lurte jeg på, og det er vel noe han må spørre seg selv om. Om han er beredd å forlate sin høygravide forlovede og deres felles barn på grunn av et bilde på Facebook så sier det seg selv at dette forholdet ikke blir enklere med tiden.

Endret av MikeWaters 2.0
  • Liker 8
Gjest Starlit
Skrevet

Helt utrolig..

Heldigvis har min samboer sakt at han kommer til å tenne på at jeg er gravid :fnise::)

Men grusomt er det at de kvinnene som menn gjør gravide, ikke blir satt pris på.

Er jo klart at disse kvinnene ofrer kroppen sin..

Men jeg synes ikke det blir rett å straffe kvinnene for dette!

At sexlysten veier tyngst hos mannen i et forhold, er bare dømt til å gjøre en katastrofal ende på hele forholdet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS, hva hvis du hadde havnet i en ulykke i morgen og skadet ryggen, så du måtte ta det med ro i et års tid mens du ventet på operasjon.

Hva hadde du følt hvis kvinnen i ditt liv hadde begynt å flørte med andre menn på nettet, og holdt seg helt fysisk unna deg? Ingen sex, blowjobs eller handjobs... Fordi hun følte ikke at du var mann nok for henne lenger, du lå bare hjemme og var sutrete og syk - hun tente ikke påd eg lenger.

Tipper du ville følt deg ganske sveket.

• Liker 8
Skrevet

Herregud. For enkelte menn virker det som om sexlivet betyr alt her i verden. Det er faktisk ting som er mye viktigere enn sex. Slutt å klag din hulemann. Du skal få barn. Gled deg! At kroppen forandrer seg når man blir gravid skulle du tenkt mer på i første omgang. Du ser nok ikke ut som en supermann du heller regner jeg med. Ta vare på forloveden din nå. Hun trenger det! Stakkars kvinne. Alt du tenker på er at du ikke har et sted å plassere lillemann. Hold nå for faen ut i disse 3 månedene. Du er flink mann! knip igjen pikken og alt er over på et øyeblikk :) Ciao!

• Liker 5
Skrevet

Du aner virkelig ikke hvor fin den andre kvinnen er. Tidligere glamourmodell og den kroppen. Jeg skal ikke være utro, men dette er noe av det tøffeste jeg har gått gjennom. Jeg prøver å unngå facebook for mye å holde meg inaktiv når hun er på, men i blant fanger hun oppmerksomheten min og det er vanskelig å unngå å rette oppmerksomheten mot henne. Jeg er sterk dog så det er ingen fare for utroskap, men jeg drømmer meg bort litt i blant og det plager meg og samvittigheten min.

Hilsen trådstarter.

Å, sarkasmen drypper når jeg tenker at stakkars deg.. Forloveden sitter der med en mann som må binde seg til masten for ikke å knulle en tidligere glammodell, hun sitter der med en mann som tenker at hun er uattraktiv og avtennende, og hun har en mann hun kanskje elsker, men som ser på henne som så lite av betydning at han helst ville gått den dag i dag. Men for all del, dette er sikkert jævlig tøft for deg, og du har det mye verre enn hun om dagen.

Beklager om dette ikke er svaret du ville ha, jeg blir satt ut av hvor useriøs du er.

• Liker 9
Gjest SnowLeopard
Skrevet

Noen her snakker om tenning under graviditet. En mann må få lov til å IKKE tenne på dama når hun er gravid, men det er stor forskjell på å ikke tenne, og å ønske seg vekk til andre damer. Tenk med det andre hodet også, gutter!

• Liker 2
Skrevet

TS, jeg tror ikke det er det gravide som er verst, men at hun andre forstyrrer dine romantiske systemer. Å si at du er i forhold og skal bli far var ett kjemperåd, for da får du vekk det presset fra henne. Det viktigste nå er å komme seg unna eksterne fristelser.

Du bør kunne greie å klappe og kose dama di selv om magen er oppadgående. I verste fall får du skru av lyset.

Og hvis hun er altfor turnoff, dama di, så må du smøre deg med tålmodighet, og klare deg med eget håndarbeid. Det er lett. Men du bør kanskje bytte på litt med høyre og venstre hånd for å unngå senebetennelse og belastningsskader.

• Liker 3
Skrevet

Det er reklamasjonsrett på samer som mister kroppen sin etter fødselen. Men avvent foreløpig TS, kan godt hende hun kommer godt ut av det.

Gjest Søgni
Skrevet

Det er reklamasjonsrett på samer som mister kroppen sin etter fødselen. Men avvent foreløpig TS, kan godt hende hun kommer godt ut av det.

Men hva gjør han dersom dama ikke er same da? :)

• Liker 6
Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg kunne aldri tenkt meg et forhold med den andre kvinnen til dels pga. hennes fortid. Hun tenner meg bare nå så lenge min forlovede ikke gjør det. Jeg er også bekymret for hvordan kroppen hennes blir seende ut etter svangerskapet. Men det vil vel tiden vise? Jeg burde sikkert ha slettet den andre kvinnen fra FB men jeg syns det er så dårlig gjort og jeg liker mange av bildene hennes. Det er som sagt ingen fare for utroskap. Jeg er ikke den typen, men det er vel ikke etisk forkastelig å drømme seg litt bort for en periode? Skulle ønske jeg ikke følte det sånn.

Hilsen trådstarter

Du har et problem med kvinnehat, stakkar.

• Liker 2
Skrevet

Kort oppsummert:

Dama blir gravid, og mannen må forvente 6-12 måneder uten sex. Kanskje mer. Tillater han seg å bli seksuelt frustrert, og ta seg i å fantasere om andre, er han en drittsekk og et rasshøl. Selv om han ikke lever ut fantasien.

Når dama så igjen er klar for sex, forventer hun at mannen er klar som et egg, og står der med ereksjonen sin. Når han da ikke gjør det, muligens pga seksuell frustrsajon over flere måneder, er han igjen en drittsekk og et rasshøl.

Det er pinadø ikke lett å være mann i dagens samfunn....

Yikes.....

• Liker 2
Annonse
Skrevet

Det jo forøvrig ganske hårreisende at du beskriver dette som noe av det tøffeste du har vært gjennom.

Du har altså en kvinne i livet ditt som ønsker barn med deg, dere har fått gleden av å faktisk kunne unnfange, barnet er friskt - og du har igrunnen 17 millioner gullskjeer i kjeften slik livet er nå.

Jeg skjønner forøvrig ikke hvorfor så mange i denne tråden mener at "det er over om få måneder"?

Jeg har sett mange nakne kropper før og etter graviditet, og det er da virkelig fåtallet som ikke endrer seg. Det er realiteten ved å få barn.

Det er helt greit å også tenne på andre, selv når dama er gravid - men når du vurderer å forlate henne på grunn av noen kilo, en gravidmage og en glamourbilde på facebook så får du tenke på at inni den magen mange vurderer som vakker er det et lite menneske du kommer til å elske høyere enn du trodde var mulig, og som du kommer til å ville gjøre absolutt alt for.

Og kvinnen som bærer dette barnet er villig til å gå gjennom et svangerskap, og endre hele livet sitt for å få dette barnet sammen med deg.

Få deg litt perspektiv; runkebilde på facebook VS verdens to vakreste og fineste mennesker.

Vanskelig valg, gitt.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

For å si det sånn TS, hadde jeg vært gravid med ditt barn og du hadde bedt om pause under graviditeten så hadde det ikke spilt noen rolle hva slags grunn du ga for pausen - forholdet hadde vært over for godt!

• Liker 8
Skrevet

Noen råd fra meg:

1. Slett Facebook-kontoen din. Det er ett lite offer du kan leve med.

2. Bruk tiden på forberedelser til babyen kommer.

3. Runk gjerne flere ganger om dagen slik at du slipper å bli frustrert. Om dama de har lyst på sex kan du tilfredstille henne på andre måter. Du trenger ikke være kåt selv for å gjøre det.

4. Finn noen utenforstående å prate med. Det at du har fått ut litt av tankene dine her er jo et også en måte å gjøre det på.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Menn bli undertryk i dagens samfunn. Det er helt normalt å føle det sånn som ts gjør. Kvinnfolk skal bare ha oss i deres hule hånd som sex og omsorgsslaver.

Skrevet (endret)

Kort oppsummert:

Dama blir gravid, og mannen må forvente 6-12 måneder uten sex. Kanskje mer. Tillater han seg å bli seksuelt frustrert, og ta seg i å fantasere om andre, er han en drittsekk og et rasshøl. Selv om han ikke lever ut fantasien.

Når dama så igjen er klar for sex, forventer hun at mannen er klar som et egg, og står der med ereksjonen sin. Når han da ikke gjør det, muligens pga seksuell frustrsajon over flere måneder, er han igjen en drittsekk og et rasshøl.

Det er pinadø ikke lett å være mann i dagens samfunn....

Yikes.....

Det er lettere enn du tror :)

Men du må fokusere på det positive. Du blir forresten ikke drittsekkrasshøl før du lever ut fantasien.

Endret av I Grosny
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...