Gå til innhold

Syns ikke hun er attraktiv som gravid

Anbefalte innlegg

Gjest trådstarter
Skrevet

Sexlivet vårt er helt dødt og jeg klarer enkelt og greit ikke å tenne på forloveden min lenger. Hun er 6 måneder på vei med en kjempestor mage og litt ekstakilo fordi hun er så sulten hele tiden. Det er helt forjævlig at det skal være sånn men jeg klarer ikke tanken på sex med henne nå og jeg ser det sliter på henne og at hun skjønner tegningen. Forholdet er blitt kjøligere pga. det. Jeg har faktisk vurdert å gå fra henne pga dette og skjemmes sånn over det. Jeg forstyrres kanskje litt av at en annen kvinne jeg holdt på litt med før er blitt singel og har vist interesse for meg. Jeg har ikke forholdstatus på facebook og har ikke fortalt henne om min sivilstatus som sikkert også er feil, men det falt seg aldri naturlig å si. For sexlystens skyld hjelper det ikke akkurat på at de går mot sommer heller og jeg blir frustrert av dette. Er det egentlig best å ta en pause fra hverandre nå eller skal jeg vente ann å se ann situasjonen til etter fødsel? Ja jeg føler meg jævlig så trenger ingen moralprekner. Bare gode råd, gjerne fra noen som har vært i samme situasjon.

Hilsen trådstarter.

Skrevet

Kjenner flere gutter som rett og slett ikke får et snev av lyst på dama si når hu er gravid, men derimot har de aldri vurdert å gå fra hu pga det heller! Det er over om 3 måneder liksom! Greier du ikke holde deg så lenge så er det kanskje like greit! Du har nå valgt å få barn med hu, det er vel for en grunn det og! Så 3-4 måneder og alt er over ;)

Gjest Madelene1
Skrevet (endret)

Takk gud for at min mann ikke er en dust som deg!

Endret av Madelene1
  • Liker 17
Skrevet

Det virker som om mange har det sånn. Det du burde gjøre er å snakke med forloveden din og fortelle hva du føler. Skal du gi opp alt dere har sammen pga ingen sex i en periode? Mange par som ikke har sex i perioder, skal dem avslutte det de har sammen pga det?

Dessuten burde du fortelle hu andre at du er forlovet. Hun vil ikke bli blid om hun finner det ut i ettertid.

• Liker 5
Skrevet

Du er klar over at det er ditt barn hun bærer?

Så du vil se an om hun klarer å bli sexy igjen etter fødsel og se an sjansene dine nå mens hun er "gravid og stygg"?

Jeg blir så skremt av å lese sånne tråder om menn som syns at damene dems er blitt så stygge og fæle mens/etter hun har bært og født barn.

• Liker 9
Skrevet

Skru av kuken din inntil ungen er født og hver morgen stiller du deg foran badespeilet og sier til deg selv: Jeg skal bli far, jeg skal ikke bli et rasshøl! Og gjenta dette inntil det synker inn.

Helt enig. Du vil ikke ha moralprekner sier du, men makan til drittsekkoppførsel! Du flørter med andre, sier ikke du er i forhold (om hu fikk vite at du hadde en gravid samboer hadde hun nok holdt seg unna deg). Æsj!

Om du går fra hu nå bare for å få deg noe lover jeg deg du kommer til å angre når barnet kommer og du forstår at det er viktigere enn alt annet.

• Liker 12
Skrevet

Synes det er merkelig at du lever kun i nuet, og lar akkurat dagens tilstand innvirke så sterkt på deg.

Hvorfor ser du ikke lenger fram i tid? Om kort tid er hun seg selv igjen, og dere har da et barn sammen som trenger sine foreldre. Hvorfor vil du la dårlig sexlyst akkurat nå være med på å styre et viktig valg (om å gå fra henne)? Hvorfor ikke innse at det er sånn akkurat nå, men om 3 mnd holder dere barnet deres i armene. Om et år har hun mest sannsynlig fått kroppen sin tilbake.

Mange menn mister lysten når dama er gravid. Men en graviditet tar jo kun 9 mnd, som er veldig kort tid når en ser for seg hele livet.

Kan du ikke holde ut i de få mnd, men er inne på tanken om å svikte dama når hun trenger deg mest, og er sårbar, så er nok ikke du en mann å satse på.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Du er klar over at det er ditt barn hun bærer?

Så du vil se an om hun klarer å bli sexy igjen etter fødsel og se an sjansene dine nå mens hun er "gravid og stygg"?

Jeg blir så skremt av å lese sånne tråder om menn som syns at damene dems er blitt så stygge og fæle mens/etter hun har bært og født barn.

Menn får ikke farsfølelser før ungen kommer til verden så det er helt naturlig.

Synes det er merkelig at du lever kun i nuet, og lar akkurat dagens tilstand innvirke så sterkt på deg.

Hvorfor ser du ikke lenger fram i tid? Om kort tid er hun seg selv igjen, og dere har da et barn sammen som trenger sine foreldre. Hvorfor vil du la dårlig sexlyst akkurat nå være med på å styre et viktig valg (om å gå fra henne)? Hvorfor ikke innse at det er sånn akkurat nå, men om 3 mnd holder dere barnet deres i armene. Om et år har hun mest sannsynlig fått kroppen sin tilbake.

Mange menn mister lysten når dama er gravid. Men en graviditet tar jo kun 9 mnd, som er veldig kort tid når en ser for seg hele livet.

Kan du ikke holde ut i de få mnd, men er inne på tanken om å svikte dama når hun trenger deg mest, og er sårbar, så er nok ikke du en mann å satse på.

Ikke si sånn. Det kan skremme vekk selv den mest trofaste.

Gå for pause, ts. Mange kvinner kommer dårlig ut også etter graviditeten.

• Liker 2
Skrevet

Som tobarnsfar hvor begge graviditeter opplevdes som 2x15 mnd sexnekt så hadde jeg egentlig tenkt å kommentere noe her...men ble faktisk litt satt ut...

ta ansvar mann!!

• Liker 44
AnonymBruker
Skrevet

Wow, blir litt sjokkert jeg.

Du velger å få barn med din forlovede, og du driver og vipper på om du skal dumpe henne fordi du ikke tenner på henne i øyeblikket? Hvorfor i alledager vaglte du å forlove deg med henne i det heletatt? :O

Blir litt sur av slike som forlover seg bare for å gjøre det. Sorry mac, moralpreken kommer du deg ikke unna uansett. Bruk hodet! Elsker du henne så blir du hos henne! Klart alle forhold har sine oppturer og nedturer. Bare vent noen måneder til du før du gjør noe drastisk, tror du tenker litt annerledes når barnet kommer.

• Liker 9
Gjest just nu
Skrevet

Enig i det du sier. Hun skal da ikke gå gravid resten av livet, hun er gravid nå og om tre måneder er barnet ute og hun vil få tilbake formene som du likte. Tenk lenger enn nesetippen din TS.

Noen menn mister lysten når kjæresten er gravid, mens andre beholder lysten og noen kvinner får ekstra mye lyst mens de er gravid noe deres menn nyter godt av. Sånn sett hadde min mann helst sett at jeg var gravid hele tiden.

• Liker 3
Skrevet

Jeg kan på et vis forstå at graviditet kan føre til manglende lyst hos begge - og at tanken på babyen i magen(og muligens hormoner)kan senke lysten.

Jeg kan også forstå at man sliter ekstra akkurat i denne perioden.

Men; dette med "noen ekstra kilo", den sliter du mer med.

Dette vil nemlig ikke gå bort umiddelbart etter fødsel, og graviditeten kan gi spor resten av livet på en kvinnes kropp.

Om du blir skremt av noen få kilo - hvordan vil du da reagere strekkmerker(worst case scenario dype lilla som dekker hele magen og hoftene), hud rundt mage som likner på et trekkspill, utflytende mørke areolaer, litt/mye heng i brystene - for ikke å snakke om mørke ringer under øynene og bustete hår samt gulpelukt i klærne i minst ett år etter fødselen(og de to sistnevnte gjelder også deg)?

Dette burde du jo tenkt gjennom FØR du fikk barn - og du burde jobbet med ditt noe anstrengte forhold til kropp FØR dere fikk barn.

Det er jo ikke helt riktig at hun nødvendigvis er "seg selv igjen" etter fødselen, for endel er det jo nettopp da de virkelig synlige kroppsendringene kommer frem.

Hva har du tenkt skal skje om du bytter kjæreste? Aldri få barn igjen fordi du ikke takler kroppslige endringer?

• Liker 14
Skrevet

Mange menn som kan miste lysten på kjæresten sin mens hun er gravid..men å vurdere å gå fra henne nå som dere venter barn, når du til og med VET at graviditeten ikke er en varig situasjon og over om noen måneder, er bare helt horribelt og motbydelig. Skjerp deg!

• Liker 3
Skrevet

Og da tror du virkelig dama vil ta ham tilbake?

Synes det var en dårlig ide.

• Liker 8
Annonse
Skrevet

Å? En har jo hele livet foran seg, og i den sammenhengen er ikke 9 mnd graviditet lenge.

Slett ikke lenge nok til å la det være årsaken til store og viktige valg. Synes man bør ta seg lenger tid før man går fra den gravide kjæresten sin, og ikke la manglende tenning en kort periode bestemme sånt.

Men klart, er man sammen kun pga damas utseende og egen tenning, og stort sett kun er i stand til å tenke på seg selv og egne behov, så er det kanskje like greit for dama om han går videre.

• Liker 3
Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Er det kåtheten din som avgjør hvilken retning ditt liv tar?

Kansje en ide å spørre deg selv hva du egentlig føler for denne kvinnen?

• Liker 27
Gjest trådstarter
Skrevet

Som tobarnsfar hvor begge graviditeter opplevdes som 2x15 mnd sexnekt så hadde jeg egentlig tenkt å kommentere noe her...men ble faktisk litt satt ut...

ta ansvar mann!!

Du aner virkelig ikke hvor fin den andre kvinnen er. Tidligere glamourmodell og den kroppen. Jeg skal ikke være utro, men dette er noe av det tøffeste jeg har gått gjennom. Jeg prøver å unngå facebook for mye å holde meg inaktiv når hun er på, men i blant fanger hun oppmerksomheten min og det er vanskelig å unngå å rette oppmerksomheten mot henne. Jeg er sterk dog så det er ingen fare for utroskap, men jeg drømmer meg bort litt i blant og det plager meg og samvittigheten min.

Hilsen trådstarter.

Skrevet

Da bør han også sterilisere seg for man vet ikke hvordan det blir med neste dame som blir gravid. Skal han gå fra hver eneste gravid kjæreste fordi han mister lysten den perioden de er gravide? Det er ikke bestandig man kan se på damer hvordan de blir som gravide, den tynneste venninnen min este ut pga vann i kroppen, hun var like tynn etterpå. En tykk venninne endret ikke kroppen sin i hele tatt og var likedan da barnet kom ut, en annen venninne gikk ned og ble tynnere etter graviditeten enn før. Mange variabler her, og hvis han ikke takler det så må han sterilisere seg.

• Liker 5
Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Mange menn som kan miste lysten på kjæresten sin mens hun er gravid..

Mange menn syntes denne fruktbarheten er sexy, feminin og vakker, jeg vet at du ikke utelukker den biten, men ville påminne kvinner som leser her at begrepet mann ikke nødvendigvis betyr kortenkt og ensporet.

• Liker 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...