Gå til innhold

Andre som blir hektet på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her halveis i svima, men klarer ikke å gå å legge meg. Jeg er hektet på disse sidene... Bare oppdaterer og oppdaterer... Venter på nye innlegg.

Har jeg blitt gal, eller er jeg ikke den eneste??

Jeg drømmer tilogmed om det på nettene avogtil :oops:

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Trøst deg med at du ikke er den eneste :ler:

Gjest bare lille meg...
Skrevet
Trøst deg med at du ikke er den eneste :ler:

Jepp!!! :D

Skrevet

Du er helt normal :blunke:

Hilsen Trille

Gjest sunshine-t
Skrevet

du har nok diagnose kg-virus tenker jeg. vi fleste har vært igjennom det. det tar en tid å kurere det. enkelte blir ikek kvitt det. men det kan være smittsomt. så det beste du kan gjøre er å stable noe godt å drikke og noe digg å spise, tilfelle du må sitte i karantene på datarommet. :wink:

Skrevet

Jeg får vel bare rive meg løs og springe til sengs...

Skulle bare sitte innpå 10 minutt, men ble fort til 3-4 timer ja... :oops:

God natt alle sammen :wink:

Skrevet

Pyttsann. Heeelt normalt. :blunke:

Skrevet

Hektet :roll:

På KG :o

Næææiiii - ikke i det hele tatt :oops:

(Fingrene i jugekors)

Skrevet

Mental helse (eller hva det legeforeningen?) har faktisk planlagt å behandle mennesker som er avhengig av internett. Altså, de som selv innser at det er et problem, og som selv oppsøker dem. Men det skal bli (eller har blitt) grunnlag for å komme inn til terapi.

Det gjøres også mye forskning på dette.

Men akke som om jeg har noe kilder på det. :-?

Gjest sunshine-t
Skrevet
*lurer på om <-- skal blir prøvekanin* :ler:
Skrevet

Er dere hektet??? :hakeslepp:

Selv om jeg ofte sitter hele natta her, og popper noen ganger innom på dagtid og ettermiddag...så kunne det ikke falle meg inn å la meg selv bli hekta :tunge1:

Skrevet

lommelegen

Pass på guttene - de hektes lettest på nettet

En av fem Internett-avhengig

prosjekter.numedal

AVHENGIG AV INTERNETT.

"Den amerikanske kvinnen Pam Albridge har mistet foreldreretten til sine to barn etter at en dommer bestemte at hun er avhengig av Internett. Albridge ble tidligere skilt fra sin mann, og etter dette hevder flere vitner at hun flyttet PCen inn på soverommet, låste døra og brukte det meste av sin tid der, melder nyhetsbyrået AP."

Søker man, så finner man.

Skrevet

Ehhh... tjaaaaaaaa, si det.

I perioder, noen ganger kan det gå uker mellom hver gang jeg er her, og så ... sitter man på hver kveld i flere uker...

Skrevet

Jeg klikker meg jo på hver dag, så det er jo noe i det. Fint å se hva andre mener om det som skjer og har hendt. Men jeg er vel maks. på 2 gang per dag; når jeg kommer hjem fra skolen og rett før jeg skal sove (nå, ja). :)

Fint å ha en hobby :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Avhengig jeg :o -Det var det frekkeste :evil: :wink: .

Det er da helt naturlig at det førte man gjør om morgenen er og slå på datamaskinen og surfe litt :oops: , ( før frokost)

Skrevet
Avhengig jeg :o -Det var det frekkeste :evil: :wink: .

Det er da helt naturlig at det førte man gjør om morgenen er og slå på datamaskinen og surfe litt :oops: , ( før frokost)

Nemlig!

:oops:

Skrevet

jepp helt naturlig - ups, ser på klokka - kanskje det er på tide med frokost nå ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...