Gå til innhold

tar du aldri toget lenger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke det tidlige og ikke neste heller...

Så synd....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig abstrakt.

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Du får finne deg noen andre å stalke da :lur:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, heldigvis!

NSB er forkortelse for Norges Sinke Baner. Togene er mer forsinket enn de er i rute, og vognene er smekk fulle. Nei, takke meg til egen bil når jeg skal ut på tur. Da kommer jeg garantert frem i tide, og er sikret sitteplass.

Skrevet

Joda, hver eneste dag, men jeg har begynt å sette meg i den bakerste vogna for den er ikke så full :sjenert:

• Liker 1
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Nei, heldigvis!

NSB er forkortelse for Norges Sinke Baner. Togene er mer forsinket enn de er i rute, og vognene er smekk fulle. Nei, takke meg til egen bil når jeg skal ut på tur. Da kommer jeg garantert frem i tide, og er sikret sitteplass.

Jeg forstår ikke denne klaginga på NSB, jeg har tar toget mange ganger i løpe av året og toget er på tiden i rundt 90% av de gangene jeg tar toget

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke denne klaginga på NSB, jeg har tar toget mange ganger i løpe av året og toget er på tiden i rundt 90% av de gangene jeg tar toget

Da er du enten heldig eller jeg svært uheldig.

Jeg har i 6-7 år pendlet Asker-Oslo med retur, og kan knapt huske den gang toget kom frem i rute eller jeg fikk sitteplass. Stort sett alltid 5 minutter forsinket og så smekk fullt at ståplass var det eneste en klarte å kapre til seg.

For et par år siden gikk jeg så møkk lei dette at jeg rett og slett flyttet til Oslo.

Nå tar jeg tog til mitt hjemsted (Hamar) en håndfull ganger i året (påske, sommeferie, høstferie og jul). Riktignok får man stort sett plass på disse togene, men det er slettes ikke sjelden at toget er forsinket eller innstilt. For ikke å snakke om buss for tog... Eller taxi fordi de ikke en gang klarer å fikse buss for tog.

NSB har ingen stor stjerne hos meg.

De tar seg grovt betalt for en tjeneste de sjelden klarer å levere. :kjefte:

• Liker 2
Skrevet

Nei det er heller sjelden. Har bare tatt tog en eller to ganger. Joda har tatt buss, trikk, t-bane og tuben i London, men ikke så mye tog altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...