HulaHoop Skrevet 24. april 2012 #1 Del Skrevet 24. april 2012 Er det noen som vet hvordan man får trykt et bilde over på en pute? Finnes det noe type papir som jeg kan printe ut bildet på, for så å stryke det på puta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 24. april 2012 #2 Del Skrevet 24. april 2012 Jepp, det finnes. Men vet ikke hva det heter. :/ Har brukt det og det funker bra. =) (men du må ikke vaske puta, for da kan trykket bli ødelagt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 24. april 2012 #3 Del Skrevet 24. april 2012 på Japanphoto kan man bestille putetrekk med bilde på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #4 Del Skrevet 30. april 2012 Henger meg på denne jeg. Men jeg tenker mer generelt å få trykket bilde på tekstiler. Ønsker ikke å kjøpe ferdige putetrekk, men lage egne puter og andre tekstiler med bilde på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HellCat85 Skrevet 1. mai 2012 #5 Del Skrevet 1. mai 2012 Tja, har du skriver så har Claes Ohlson papir som du kan printe ut egne motiver på, og deretter bare stryke på ferdig putetrekk, el stoff av eget valg. Kjempelett!! Men som Mortem sier, da kan du ikke vaske putetrekket etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvikklunsj Skrevet 2. mai 2012 #6 Del Skrevet 2. mai 2012 Panduro har papir som du kan legge i vanlig printer, og printe ut hva du vil- og så stryke det på stoffet. kan da vaskes på 40 grader! http://www.pandurohobby.no/Catalogue/40-Sy-Strikk/4020-Tekstildekor/402010-Transfers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå