AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #1 Skrevet 23. april 2012 Jeg ser på invitasjoner på etsy.com å lurer på om de som ligger ute der kun er en mal å at man kan kontakte personen som har laget den å gjøre om på fargene? Har funnet mange jeg liker, men vil f.eks ha grønn der det er gult. Mener å ha lest et sted at det bare er et oppsett og at kunder kan komme med justeringer? Noen som har bestilt derfra?
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #2 Skrevet 24. april 2012 Jeg har ikke bestilt innvitasjoner derfra, men har hatt "custum ordets" på fryktelig mye annet. De aller aller fleste lager kundetilpassede ting, det er bare å spørre!
Amens Skrevet 24. april 2012 #3 Skrevet 24. april 2012 Jeg har bestilt brudekjole, brudebukett en en hel haug med andre ting fra Etsy og i de fleste tilfeller er det mulig å gjøre endringer på sånt. Det er som regel bare å spørre. Jeg vurderte og invitasjoner fra Etsy, men jeg designer egne i stedet. Men nå jeg var rundt og leita så jeg at mange skrev at det er fult mulig å endre på farger og slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå