Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:bursdag: I juni fyller pappa 70 år, og jeg vil gjerne begynne planlegge og spare litt nå så jeg ordne en "helaften" for han.

Har dere noen tips til hva jeg kan finne på ?

Vi blir 4 stk. Han er en sprudlende og sprek type som interesserer seg for det meste så tar imot alle slags forslag! :hjerte:

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nærmer seg.. :duskedame:

Skrevet

Er han veldig sprek? Sånn type fjellklatring, rafting eller rappelering-sprek? Eller er han mer sånn helgetur til storby (du får det ganske billig om du leiter litt og bestiller tidlig) -sprek? Eller mer bowling med familien og middag-sprek? Eller mer kino og middag-sprek? Kanskje bare middag og dessert? ;)

En familietur i fjellheimen, hytte til hytte? Er det noe han har drømt om å oppleve, som han bør oppleve før han er for gammel?

• Liker 2
Skrevet

Interesserer han seg for bøker? Aner ikke hvor dere bor, men hva med en dagstur/helgetur til bokbyen i Fjærland? Kombinert med koselig hotell, fjordcruise i Sognefjorden eller kanskje brevanding? I vakre Sogn En opplevelsestur med Hurtigruten?

Skrevet

Nå så jeg at tråden var "gammel".. Har du funnet på noe morsomt? Hva skal dere gjøre?

Skrevet

Han vet ikke at jeg har planlagt noe så han har visst kjøpt seg togbilletter for å besøke en gammel venninne de dagene :fnise:

Han nevnte noe med at han ikke ville gjøre noe spesielt ut av dagen, så..

Har du forslag til noe rolig og hyggelig for 4 stk jeg kunne gjort klart til han var hjemme igjen ? Blir det for kjedelig å gå for bordbestilling på en restaurant, tror du ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...