AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #1 Skrevet 23. april 2012 Nå har jeg hatt en fuckbuddy i tre år. Det har bare vært sex og ingenting utenom. Ikke møtes vi som venner og ikke noe som helst kosing utenom forspillet. Null kyssing. Det virker veldig rart fra min side å ikke skulle kysse under sex, men det har bare blitt sånn og ikke falt meg naturlig å gjøre....ikke før nå. Og her sitter jeg med følelser jeg ikke helt klarer å plassere. Vi begge ble revet med av klininga. Nå er jeg redd for at følelsene skal gå dit hen å gjøre meg forelsket i denne fyren. Det er noe jeg absolutt ikke har lyst til, da jeg føler meg ganske så sikker (85%) på at han ikke har følelser for meg, eller er interessert i noe mer. Derfor tror jeg det vil bli passe kleint å ta opp dette med han, og er redd for at han skal avfeie og ikke si noe som helst om det. Usikker på om det er det "å ha noen" eller om det er han jeg føler noe for. Er selvsagt noe jeg må finne ut av selv. Hvis disse følelsene jeg går rundt og grubler over ikke gir seg, hvordan skal jeg så fortelle han dette? Før sex, etter sex, avtale et møte, sms? TS
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #2 Skrevet 23. april 2012 Fuckbuddies skaper bare problemer. Finn deg en kjæreste! 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #3 Skrevet 24. april 2012 Aldri vært noe trøbbel tidligere. Har hatt fire slike forhold tidligere. Har alltid endt opp med at jeg eller de har fått kjæreste og det hele ble avsluttet (med unntak av en som fikk følelser for meg). TS
Steinar40 Skrevet 24. april 2012 #4 Skrevet 24. april 2012 Aldri vært noe trøbbel tidligere. Har hatt fire slike forhold tidligere. Har alltid endt opp med at jeg eller de har fått kjæreste og det hele ble avsluttet (med unntak av en som fikk følelser for meg). TS Jaja, da er du altså dum som et brød. Men det er aldri for sent å lære av dine feil.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #5 Skrevet 24. april 2012 Hvordan kan jeg da være dum som et brød? Det har jo trossalt aldri skjedd at jeg har fått noen følelser for de jeg har ligget (og ikke vært i forhold med). TS
Steinar40 Skrevet 24. april 2012 #6 Skrevet 24. april 2012 Hvordan kan jeg da være dum som et brød? Det har jo trossalt aldri skjedd at jeg har fått noen følelser for de jeg har ligget (og ikke vært i forhold med). TS Betyr det at det er fornuftig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå