AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #1 Skrevet 23. april 2012 Hei. I omkring to lange år var jeg deprimert osv. Jeg sluttet å stelle meg, sov aldri osv så det endte jo med at jeg ble seende ut som et vrak. Depresjonen var grunnet vonde opplevelser inkludert veldig ille mobbing/trakkassering osv. Jeg er nå blit bedre,gladere og på utkitt etter noe å gjøre med livet (jobb) og jeg føler da jeg orker å "bli meg selv" igjen i stilen også. Men kommer jeg til å få dårlige reaksjoner og er det unormalt å plutselig endag komme ut døren helt stylet, når man ellers har gått som et vrak? Må man liksom gå frem litt gradvis ? Tanker? =)
aphelion Skrevet 23. april 2012 #2 Skrevet 23. april 2012 Du trenger ikke å gå gradvis. Jeg tror folk som kjenner deg bare vil bli glad på dine vegne når du synliggjør at du føler deg bedre, ved å style deg Gjør det som føles komfortabelt for deg! Bra innsats du har gjort med å jobbe deg ut av det hullet!
À la Sophie Skrevet 23. april 2012 #3 Skrevet 23. april 2012 Jeg ser ingen grunn til at du skal være nødt til å style deg gradvis. Du har helt sikkert et vakkert ansikt, og en ny klesstil vil bare overraske flere på en positiv måte. Det er lettere sagt enn gjort og det er kanskje klisjè; men ikke tenk så mye på andres reaksjoner. Folks reaksjoner handler om deres egne holdninger og oppfatninger, og sjeldent om deg. Kjør på! Og lykke til
Gjest Vodka Skrevet 23. april 2012 #4 Skrevet 23. april 2012 Nei, i så fall blir de nok fort nok vant til at du ser sånn ut, så jeg tror ikke det gjør noe.
Gjest snoopy_93 Skrevet 23. april 2012 #5 Skrevet 23. april 2012 Jeg vil ikke kalle det idiotisk. Poenget er at du føler deg bra! Selv om man har vært "et vrak" over lengre perioder og man har kommet ut av det og føler seg bra, så trenger man ikke fortsette å se ut som "et vrak" fordi man er redd for hva andre ville ment. Go for it! Det som teller er at du føler deg pen, fresh og fin!
Lizbeth Skrevet 24. april 2012 #6 Skrevet 24. april 2012 Jeg har en venninne som var på samme måte, plutselig en dag var hun SMASHING. Om det var rart? Nope, det var helt fantastisk å se henne slik 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå