À la Sophie Skrevet 23. april 2012 #1 Del Skrevet 23. april 2012 Hei, og velkommen hit! Jeg er ei ung sjel som holder meg opptatt i hverdagen med å spise god mat, lete etter inspirasjon og være i fysisk aktivitet. I forbindelse med uønsket vektøkning på grunn av medisiner, ønsker jeg nå å kvitte meg med disse kiloene på sunnest mulig måte! Sunnhet er jo svært subjektivt. Hva som er sunt og hva som er riktig for kroppen blir jo diskutert opp og ned i media hele tiden. Såkalte profesjonelle kommer med sine observasjoner og meninger. Jeg er tilhenger av det enkle liv. Sunnhet for meg er det som er enkelt og normalt. Et kosthold med litt av alt. Balansegang er et nøkkelord i livet mitt. Slik er det med fysisk aktivitet også. Jeg driver med trening som jeg syns er gøy. Jeg mener at interesse skaper motivasjon Her vil jeg dele mine tanker om vektnedgangen, veien til drømmekroppen og alt innimellom. Oppskrifter, oppdateringer, tips og tanker. Mange har vanskeligheter for å fullføre det de har startet på når det gjelder trening og kropp. Jeg håper at min enkle fremgangsmåte med normal, men regulert kost og rikelig med fysisk aktivitet skal få meg i mål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
À la Sophie Skrevet 24. april 2012 Forfatter #2 Del Skrevet 24. april 2012 HEI! I dag har jeg startet dagen med nytt håp! Dessverre klarte jeg å forsove meg kraftig og nærmest sprang rett fra senga og dit jeg skulle. En kickstart på dagen kan man vel si. Jeg håper å ha det samme kicket i kveld når jeg skal på fjelltur Nå koser jeg meg med bringebær og jordbærsmoothie Nyt den fine dagen dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå