Gå til innhold

hva er greia her, fatter ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 2 uker sia var jeg ute sammen med en kompis og vi møtte tilfeldigvis søstera til en annen kamerat av meg og vennina hennes.

Vi var på et utested og kom i fin prat med jentene og det som var utrolig var at begge begynte å flørte med meg.

Søstera til min kompis har før i tiden visst interesse for meg med å flørte fysisk og addet meg som venn på FB selv om vi ikke kjente hverandre noe særlig før.

Denne kvelden begynte vennina hennes å flørte med meg også,mens hun var på toalettet.Hun var finfull, ikke drittings, og sa til meg at hun synes jeg er fin.Tok på meg osv...mange helt konkrete IOIs.

Uansett jeg måtte avslutte denne kvelden tidligere enn jeg ville p.g.a at jeg måtte av gårde et annet sted.

Neste dag, da var det lørdag, får jeg vite av han kameraten, altså broren til hun ene at vennina til søsteren hans likte meg sikkelig.

Hun hadde altså fortalt til han at hun syntes det var sikkelig frustrerende at jeg dro så tidlig fordi hun ville ha meg med hjem denne kvelden.

Dette forteller han meg på lørdag på dagen.

Denne lørdagen skulle søsteren hans invitere oss til vorspiel hos henne, noe hun hadde fortalt meg kvelden før.

Like før vorspielet blir det hele avlust grunnet at søsteren blir syk og ikke orker å gå ut.

Vi tar vorsen et annet sted og møter vennina hennes på utestedet.

Jeg får en fin prat med henne vi blir litt kjent, ikke noe spesielt skjer.

Rett etter at hun drar fra utestedet sender hun meld til kompisen min om at hun liker meg.Han kjenner denne jenta fra barndommen!!!

Etter ca 6 dager, altså på fredag etter denne lørdagen, sender jeg henne SMS og spørr om hun er interessert i en kaffe.

Hun svarer mange timer senere da jeg nesten hadde glemt at jeg hadde sendt meld, at hun er midt opp i en eksamensperiode og at hun må prioritere dette nå.

Også sier hun : vi sees nok en gang på Sosialen, altså ute4stedet.

Svarer bare null stress og lykke til med lesinga.

Hvor hun igejn sender meg meld tilbake med at det er bare så kjipt med all lesinga og eksamen.

Så utvikler samtalen seg med at jeg spørr hvilken grad hun tar og siden hun tok matte så tuller jeg med at jeg kan hjelepe henne hvis hun får påroblemer.

Hun svarer bare: tusen takk :)

Slutter her og jeg svarer ingenting videre.

Dette er altså sist fredag.

Vil også legge til at jeg prøvde å adde henne på facebook nope hun ikke aksepterte.

FAEN om jeg skjønner noe av dette her.

Var nesten bombesikker på at denne jenta var interessert og hun sa det jo også foran kompisen min, hun må ha vist at han kom til å si det til meg.

Hva er greie her...fatter det bare ikke???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje hun ikke ville mer pga hu andre? Ikke alle jenter liker å sloss om menn.

AnonymBruker
Skrevet

Hun er ikke kåt og full lenger.

• Liker 4
Skrevet

Hun er ikke kåt og full lenger.

Ok, men hvorfor forteller hun kameraten min neste dag når hun er edru at hun ville ha meg med hjem??

I tillegg hvorfor sender hun melding til kameraten min igjen hvor hun sier at hun liker meg neste kveld når vi møtes på byen og når hun er nesten helt edru??

Jaja doesnt make sense!!!!!!

Skrevet

Ok, men hvorfor forteller hun kameraten min neste dag når hun er edru at hun ville ha meg med hjem??

I tillegg hvorfor sender hun melding til kameraten min igjen hvor hun sier at hun liker meg neste kveld når vi møtes på byen og når hun er nesten helt edru??

Jaja doesnt make sense!!!!!!

Hun er livredd for å "by seg frem", og kanskje litt flau for at hun kanskje var for pågående i fylla og vil rette opp intrykket hun tror du kanskje har fått med at hun er "løs".

Send ny mld og be henne ta med mattebøkene til den eller den kafeen, og klokkeslett.

Skrevet

Hun er livredd for å "by seg frem", og kanskje litt flau for at hun kanskje var for pågående i fylla og vil rette opp intrykket hun tror du kanskje har fått med at hun er "løs".

Send ny mld og be henne ta med mattebøkene til den eller den kafeen, og klokkeslett.

Hvorfor aksepterte hun ikke venneforespørselen på facebook?

Dette synes jeg var meget rart.

Skrevet

Var det ikke en til som likte deg da?

Skrevet

Handlinger og lyster som fremstår som fornuftige under påvirkelse av alkohol, kan ofte fremstå annerledes når påvirkningen avtar og rasjonalitet igjen kommer i førersetet.

Kanskje hadde hun eggløsning rundt det tidspunktet dere møttes? Enkelte kvinner blir fra seg av begjær i denne delen av menstruasjonssyklusen.

Om du lærer deg denne og går utifra at hun ovulerte på nevnte tidspunkt, så kan du regne deg ut når neste gang inntreffer og se om du får kontakt med henne da.

Oddsene din bør ihvertfall være høyere.

:)

Skrevet

Du skriver som en dass.

• Liker 2
Skrevet
Kanskje hadde hun eggløsning rundt det tidspunktet dere møttes? Enkelte kvinner blir fra seg av begjær i denne delen av menstruasjonssyklusen.

Om du lærer deg denne og går utifra at hun ovulerte på nevnte tidspunkt, så kan du regne deg ut når neste gang inntreffer og se om du får kontakt med henne da.

Oddsene din bør ihvertfall være høyere.

:skratte: :skratte: :skratte:

Vi snakker om en MANN her!!

Mennenes tankegang er mer sånn eat-shit-sleep, vi driver ikke å regner på når omgangskretsen har eggløsning for så å utnytte situasjonen...

• Liker 4
Skrevet

Mennenes tankegang er mer sånn eat-shit-sleep, vi driver ikke å regner på når omgangskretsen har eggløsning for så å utnytte situasjonen...

Buddy,

Kanskje det var ment som en spøk. Eller kanskje ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner jo at du blir nyskjerrig på situsjonen, men ingen her kjenner jenta som dette gjelder så ingen kan gi deg gode svar. Og dette er ett åpent forum så når du skriver så detaljert hadde jeg vært litt bekymra for å bli gjenkjent.

Skrevet

Skjønner jo at du blir nyskjerrig på situsjonen, men ingen her kjenner jenta som dette gjelder så ingen kan gi deg gode svar. Og dette er ett åpent forum så når du skriver så detaljert hadde jeg vært litt bekymra for å bli gjenkjent.

Og hva skjer da hahah....om jeg blir gjenkejnt LOL.

Ja, var veldig nysgjerrig da det så brått snudde.

En venn av meg som var der mener fortsatt jeg har god sjangs og at hun spiller hard to get.

Håpet mitt var at noen damer svarte og kansje forklarte meg sånn ca eller med rimelig sannsynlighet hva hun tenker og hvorfor hun har denne oppførselen.

På den måten slipper jeg å dritte meg ut ved å kansje gi det et nytt forsøk , noe jeg egentlig ikke tror jeg kommer til å gjøre.

Gjest Chloè
Skrevet

Vent litt, dette er snakk om hu venninna til søsteren til kompisen din? Det er jo ingenting å lure på da, hu fant ut at venninna også likte deg og vil ligge unna. God venninne :)

Skrevet

Vent litt, dette er snakk om hu venninna til søsteren til kompisen din? Det er jo ingenting å lure på da, hu fant ut at venninna også likte deg og vil ligge unna. God venninne :)

Godt mulig du har rett :)

Søsteren til kameraten min inviterte meg sånn halvveis ut.

Sa liksom jeg jobber på XXXXXXX, du må komme og å besøke meg.

I tillegg bor disse 2 sammen,altså deler leilighet så de snakker vel sammen godt antar jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...