Pria Skrevet 7. mai 2012 #41 Skrevet 7. mai 2012 Skjønner at ts er såret men jeg ville ikke hatt en forlover som ikke kunne holdt tale da dette er en av de såkalt "faste talene" under middagen. 1
CathFoto Skrevet 7. mai 2012 #42 Skrevet 7. mai 2012 Skjønner at ts er såret men jeg ville ikke hatt en forlover som ikke kunne holdt tale da dette er en av de såkalt "faste talene" under middagen. Men da spør man heller ikke en som klart sier i fra at tale fikser de ikke. 1
Gjest Mildrid Skrevet 7. mai 2012 #43 Skrevet 7. mai 2012 Skjønner at ts er såret men jeg ville ikke hatt en forlover som ikke kunne holdt tale da dette er en av de såkalt "faste talene" under middagen. Så tale er viktigere enn en god venninne? Sært. 4
Gjest Vena Cava Skrevet 7. mai 2012 #44 Skrevet 7. mai 2012 Skjønner at ts er såret men jeg ville ikke hatt en forlover som ikke kunne holdt tale da dette er en av de såkalt "faste talene" under middagen. Hva er greia egentlig? Du vil bytte bort en god venninne til fordel for en dårligere venninne, fordi hun ikke vil holde tale for deg? Kan du fortelle hvorfor? Er du redd for at du ikke skal få nok oppmerksomhet eller noe sånt?
Portvinpiken Skrevet 7. mai 2012 #45 Skrevet 7. mai 2012 Hva er greia egentlig? Du vil bytte bort en god venninne til fordel for en dårligere venninne, fordi hun ikke vil holde tale for deg? Kan du fortelle hvorfor? Er du redd for at du ikke skal få nok oppmerksomhet eller noe sånt? Hvorfor skal man bytte til en "dårligere venninne"? Kan du ikke se for deg at man har flere likeverdige venninner - og her dreier det seg for TS om å ha en forlover som hun mener takler oppgaven best mulig. Enkelt og greit.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå