Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bruker id pudder (foundation) som jeg er fornøyd med. bruker den matte versjonen for å unngå bismuth. vet at dette pudderet er litt tørr I konsistensen. Vil dette "skade" en fuktfattig sensitiv hud? Er fet I t sonen så blir fort blank. Sånn sett er Jo dette pudderet bra. Men så har jeg hørt at en fuktfattig hud lett blir blank så kanskje jeg gjør det verre med en mattende foundation?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjempetørr hud i hele ansiktet og bruker av og til mineralfoundation fra Mineral Hygienics. Det hjelper masse hvis jeg smører en god fuktighetskrem på før sminken, og lar den trekke inn i huden en stund før jeg påfører pudderfoundation. Men det kan føles litt 'stramt i maska' etterhvert med mineralsminke på tørr hud, det har nok best effekt på oljete hud. Men det går som regel greit her, man må bare ta visse forholdsregler :)

(Og når det gjelder 'matte' foundations generelt, så kan det ofte fremheve tørre partier ganske godt hvis man har visse oråder med det i fjeset.. Så en god fet fuktighetskrem er Alfa og Omega for oss 'tørringer' :)

Skrevet

Har brukt id lenge fordi jeg trodde dette var den beste mineralsminken. Nå har jeg gått over til glo og er overasket over hvor stor forskjellen er. Veldig fornøyd med glo, men har bestilt meg ny foundation fra mineral hygienics pga. All positiv omtale.

Har egentlig fet og uren hud, men nå er den tørr og sensitiv pga. Medisinsk behandling.

Ps. Svir ofte etter bruk av id. (matte)

AnonymBruker
Skrevet

takk for gode svar! :) kan f.eks en primer hjelpe under pudderet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...