AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #1 Skrevet 23. april 2012 Det er en gutt jeg har snakket med hver eneste dag i godt over 1,5 mnd både på facebook, sms og tlf. Det slår stortsett aldri feil at han snakker til meg på facebook, men nå de to siste dagene har han virket helt uinteressert i å snakke med meg. Jeg tok kontakt en gang bare for å se, men da svarte han kort og var ikke veldig interessert i å fortsette samtalen slik han pleier å være, så da gadd jeg ikke snakke noe mer. Men så plutselig så ringte han meg i går kveld og bare ville snakke med meg. Ikke om noe spesielt, men bare småsnakk. Så nå i dag har han ikke tatt noe kontakt, og vært pålogget på facebook en god stund uten å si noe som helst. Skjønner ikke noe av det her jeg ... Trenger litt råd og tips rett og slett, hva skal jeg gjøre og hva skal jeg tro ?!
Cuddlegirl Skrevet 23. april 2012 #2 Skrevet 23. april 2012 Kanskje du skal ta å møte han? Folk blir fort lei av å bare prate på internett 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #3 Skrevet 23. april 2012 Kanskje du skal ta å møte han? Folk blir fort lei av å bare prate på internett Vi har vært sammen flere ganger, og var med han senest på onsdag ... så det kan umulig være det som er problemet !
Cuddlegirl Skrevet 24. april 2012 #4 Skrevet 24. april 2012 Vi har vært sammen flere ganger, og var med han senest på onsdag ... så det kan umulig være det som er problemet ! Hmm, det var rart.. Kanskje du skal la være å ta kontakt en stund, å se om han kommer til deg? Om han ikke gjør det kan du jo ta opp problemet. Kanskje det ligger noe bak?
Gjest Tidssone Skrevet 24. april 2012 #5 Skrevet 24. april 2012 Som oftes er manglende respons og interesse nettopp det.
Gjest Tidssone Skrevet 24. april 2012 #6 Skrevet 24. april 2012 Det er jo bare å spørre direkte. Så får du svar i alle fall, selv om det ikke er det svaret du øsnker deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå